کد خبر: ۶۹۲۸۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

علی انصاریان به کرونای انگلیسی مبتلا شده

علی انصاریان مبتلا به کرونای جهش یافته است. به گفته محمدر ضا هاشمیان پزشک معالج، کرونای جهش یافته مبحث تازه ای نیست و قربانیان خود را اکثرا از میان جوانان انتخاب می کند.
علی انصاریان به کرونای انگلیسی مبتلا شده
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان در مورد آخرین وضعیت او تا عصر نهم بهمن ۹۹ توضیح داد. علی انصاریان در حال حاضر زیر اکسیژن فشار قوی است.

دکتر محمدرضا هاشمیان گفت: در حال حاضر علی انصاریان دچار زجر تنفسی است. درگیری ریه انصاریان از روز اول بسیار گسترده بود. اول در بیمارستان بستری و سپس به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد. ابتدا در بخش مراقبت های ویژه تحت اکسیژن درمانی و سپس اکسیژن درمانی پرفشار قرار گرفت.

به گفعه او؛ وضعیت فعلی علی انصاریان نگران کننده است. از ابتدا انصاریان درگیری ریه شدید داشت. در حال حاضر به هوش است زیرا وقتی از سیستم های تهاجمی برای درمان استفاده می کنیم نیاز است که بیمار به هوش باشد و نمی توان او را به خواب مصنوعی برد. باید هوشیار باشد تا در بهتر شدن تنفس خود به تیم پزشکی کمک کند.

دکتر هاشمیان گفت: امیدوارم انصاریان هر چه زودتر از این شرایط بحرانی خارج شود. امید ما بر این است که علی انصاریان هفت روز آینده را بتواند تحمل کند و از این روزهای بحرانی با موفقیت عبور کند. علی انصاریان مبتلا به نوع جهش یافته کرونا است. کرونا انگلیسی مبحث جدیدی نیست. این نوع از کرونای جهش یافته، افراد جوانتر را با شدت بالاتر بیماری درگیر می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
فقط خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
0
گلاب روزی سه بار بعد از غذا با قاشق غذاخوری به ایشان خورانده شود. اگر سود نداشته باشد مطمئنا ضرر ندارد. خواهشمندم این کار را به هر چه می پرستید انجام دهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
ضمن آرزوی سلامتی برای تمام بیماران ضروری است مشخص شود منبع ابتلای ایشان از نوع انگلیسی و مرحوم میناوند معین گردد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین