کد خبر: ۶۹۲۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

بازدید قالیباف از شهرک صنعتی جنوب تهران

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت‌های میدانی خود سرزده به شهرک صنعتی شمس‌آباد در شهرستان ری رفت و از نزدیک در جریان مشکلات این شهرک قرار گرفت.
بازدید قالیباف از شهرک صنعتی جنوب تهران
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف امروز - جمعه - در ابتدای این نظارت میدانی به یک واحد تولیدی برش سنگ تایل رفت که به علت خام‌فروشی و بی‌توجهی به ارزش افزوده این صنعت و همچنین وجود شبکه‌های رانتی صادرات سنگ خام به حالت نیمه تعطیل درآمده بود.

به گزارش روابط عمومی مجلس، وی در دومین بازدید خود در شهرک صنعتی شمس‌آباد از کارخانه تولید پروفیل‌های پیشرفته در و پنجره بازدید کرد که بانک آن را به تعطیلی کشانده بود. این واحد تولیدی از سال ۹۲ با وجود پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها بدون استفاده مانده و کارگران آن بیکار شده‌اند.

رییس مجلس در گفت‌وگو با تولیدکنندگان این واحد تولیدی، اجرای قوانین تسهیل‌کننده بانکی و بخشودگی جرایم تامین اجتماعی مصوب مجلس یازدهم را پیگیر شد.

سومین بازدید امروز قالیباف از کارخانه فعال جهان کریستال بود که یکی از واحدهای تولید فعال و پیشرو در صنعت تولید کریستال در کشور است که محصول خود را به ده‌ها کشور دنیا صادر می‌کند.

این کارخانه برای توسعه بخش‌های تولیدی و صادرات بیشتر محصولاتبا مشکل ترخیص مواد اولیه لازم و همچنین تسهیل فرایندهای تجاری و مبادلاتی روبه‌روست.

رییس مجلس در پایان این نظارت میدانی در جمع صنعتگران گفت: برای پیشرفت تولید و اشتغال، حذف قوانین زائد و دست‌وپاگیر در دستورکار مجلس است و مجلس مصمم است تا با حضور در میدان، موانع تولید کارگاه‌های کوچک و متوسط را حذف کند تا مقدمات کاهش بیکاری و رشد اقتصادی با فعالیت‌های همین کارگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
به خانواده قائم مقامش درشهرداری هم می رسید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین