کد خبر: ۶۹۳۰۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

نامه ترامپ به بایدن فعلا منتشر نمی‌شود

سخنگوی کاخ سفید گفته، بایدن قصد دارد تا نامه‌ای را که از ترامپ گرفته، به صورت محرمانه نگه دارد و تا زماینکه این دو با یکدیگر حرف نزنند، وضعیت نامه به همین شکل باقی می‌ماند.
نامه ترامپ به بایدن فعلا منتشر نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته دیلی میل، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت: هنوز هیچ درخواستی برای گفتگوی بین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق و جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا صورت نگرفته است. بایدن هم قصد دارد تا زمانیکه هیچ گفتگویی صورت نگرفته، نامه‌ای را که به رسم سنت، رئیس جمهوری قبلی برای رئیس جمهوری کنونی در دفتر کار کاخ سفید برجای می‌گذارد، محرمانه نگه دارد.

وی ادامه داد: البته این نامه در نهایت علنی می‌شود و تمامی نامه‌ها و یادداشت‌های روسای جمهوری که از کاخ سفید می‌روند و برای روسای جمهوری بعدی برجای می‌گذارند،‌ بر اساس قانون سوابق ریاست جمهوری آرشیو می‌شود.

بایدن وقتی وارد دفتر کارش در کاخ سفید شد و نامه را خواند، گفته بود: ترامپ یک نامه بسیار سخاوتمندانه نوشته بود. چون این نامه محرمانه است و من تا زماینکه با ترامپ گفتگو نکردم، نمی‌توانم درباره‌اش چیزی بگویم. اما بدانید که سخاوتمندانه بود.

گمان می‌رود آخرین باری که ترامپ و بایدن با یکدیگر گفتگو داشتند، مربوط به مناظره نهایی ریاست جمهوری در ۲۲ اکتبر سال گذشته میلادی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین