کد خبر: ۶۹۳۰۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

محمدباقر نوبخت به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی گفت: محمدباقر نوبخت، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ بهمن، میهمان مردم استان خواهد بود.
محمدباقر نوبخت به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر حضرتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رییس سازمان برنامه و بودجه در این سفر از پروژه‌های مهم تونل انتقال آب از کانی‌سیب به دریاچه ارومیه، بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی جامع زنان ارومیه و تالار مرکزی ارومیه که در آستانه افتتاح هستند، بازدید خواهد کرد.

وی اضافه کرد: معاون رییس‌جمهوری همچنین در مراسم افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی زلزله‌زدگان روستاهای بخش قطور شهرستان خوی و افتتاح هزار واحد مسکن روستایی و کلنگ‌زنی احداث سه هزار واحد مسکن روستایی آذربایجان‌غربی شرکت می‌کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی ادامه داد: حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان نیز از دیگر برنامه های نوبخت در ارومیه است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان هایی است که بیشترین میزبانی را از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور طی هفت سال گذشته داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین