کد خبر: ۶۹۳۱۹۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

عضو هیات رییسه مجلس: نیروی انتظامی از نماینده مجلس عذرخواهی کند

نظام اسلامی، مردم و قانون برایش فرقی نمی‌کند که یک نماینده یا یک پلیس از قانون تخلف کند. ناجا باید به دلیل ادبیات غیرقانونی مامور خود همچون نماینده مجلس عذرخواهی کند.
عضو هیات رییسه مجلس: نیروی انتظامی از نماینده مجلس عذرخواهی کند
آفتاب‌‌نیوز :

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از نیروی انتظامی خواست به دلیل ادبیات غیرقانونی مامورش از نماینده مردم سبزوار عذرخواهی کند

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در حاشیه جلسه علنی یکشنبه مجلس شورای اسلامی، گفت: ضمن تحسین نماینده‌ای که با عذرخواهی خود یک سیلی به نفس اماره و سیلی دیگری به دشمنان نظام و مجلس زد به نیروی انتظامی توصیه می‌کنم که از عذرخواهی این نماینده عبرت بگیرد و اجازه ندهد که مامورانش به هنگام اعمال قانون از چارچوب قانون تجاوز کنند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس، افزود: نظام اسلامی، مردم و قانون برایش فرقی نمی‌کند که یک نماینده یا یک پلیس از قانون تخلف کند. ناجا باید به دلیل ادبیات غیرقانونی مامور خود همچون نماینده مجلس عذرخواهی کند.

وی تصریح کرد: من امیدوارم رسانه‌ها و دادگاه‌ها در آینده نزدیک یقه همه متخلفان و مستنکفان از اجرای قانون را بگیرند و نگذارند قانون‌شکنی آنچنان سکه رایج شود که دهها قانون را ابلاغ نشود، صدها آیین‌نامه را در وقت مقرر ننویسد و هزاران حکم قانونی را اجرا نکند.

حاجی دلیگانی افزود: انقلاب اسلامی سیلی مردمی سیلی خورده از سال‌ها استبداد و استکبار بود که با اتکا به اسلام و خودباوری با دست پرقدرت امام راحل بر صورت آنها نواخت. شاه اگرچه با سیلی مردم از کشور اخراج شد اما فرهنگ شاهی هنوز به صورت کامل نرفته است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه فرهنگ شاهی یعنی زبونی مقابل استکبار و قلدری با مردم، افزود: هر مدیری که عزت ملی ایرانیان مقابل بیگانگان را نادیده بگیرد خود یک شاهزاده است و البته از مردم سیلی خواهد خورد و هر مدیری که با قیم‌مابی خواست و اراده مردم را لحاظ نکند شاهزاده دیگری است که باز هم سیلی خواهد خورد و کسی نمی‌تواند در دراز مدت مانع اراده مردم در راه پیشرفت کشور شود.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه درباره انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های ناشی از آن سخن بسیار و فرصت کم است، تصریح کرد: خلاصه همه حرف‌هایم در این باره را می‌توانید در کتاب صعود چهل‌ساله بخوانید. این کتاب نتیجه تلاش نسلی است که در پیدایش انقلاب نقش نداشته است.

وی یادآور شد: از مهمترین مقدمات ضروری حاکمیت، خواست و اراده مردم، شفافیت حکمرانی است که بخشی از این شفافیت در گرو، شفافیت در مجلس شورای اسلامی است. از نمایندگان انقلابی مجلس می‌خواهم که با شفاف کردن مجلس، راه را برای رانت‌خواری، رای‌خواری و مجلس‌خواری باندهای قدرت و ثروت ببندند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این روزها در حالی بودجه کشور در حال گذراندن مراحل تصویب است که کمیسیون تلفیق پس از هفته‌ها کار طاقت‌فرسا، مصوبه خود را برای بررسی به صحن فرستاده است. تلاش فراوانی شده که رانت‌های بودجه، کاهش یابد.

حاجی‌دلیگانی اضافه کرد: تحقق کامل این امر نیازمند انتخاب دولتی است که به حذف رانت، اعتقاد قلبی داشته باشد. ای کاش مذاکرات کمیسیون تلفیق برای مردم پخش می‌شد تا تفاوت نگاه‌ها مشخص شده تا بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری با شناخت دقیق، فرد مطلوب خود را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: تجربه شفافیت در هفته‌های اخیر نشان داد که چگونه راه بر سیلی‌های ممتد مدیران، کارمندان و ماموران بر اقشار مختلف مردم با شفافیت بسته می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
6
جالبید واقعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
3
سیلی نماینده چطور به سیلی به آمریکا روسوندی؟ .کم کم باید به نماینده قانونشکن، دروغگو و.....‌ مدال افتخار بدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
3
حتما ادبیات مامور نقل قول از نماینده ای است که بعد از اثبات دروغش که سیلی نزده اعتراف کرد بوده. چگونه به حرفهای یک دروغگو میشود استناد کرد.
بیدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
4
شک دارم که با ۱۰ درصد رای مردم رفته باشی مجلس ، این حد از پرمدعایی نمودار نمایندگان زورچپانیست.
aa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
3
رو که نیست
کی ها نماینده مردمند..........
محمدگلکارخوزانی
|
United States of America
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
4
باسلام
طلبکار بدهکار شد
این هم از رخدادهای نو اصولگراست!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
1
این تازه اول مجلس انقلابیه....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین