کد خبر: ۶۹۳۲۳۶
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

نماینده مجلس: شکایت از هیات رئیسه مجلس را به کجا ببریم؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا چه زمانی باید فریاد بزنیم، آقای وزیر بهداشت سلامت مردم از اهمیت والایی برخوردار است؛ لذا برخی از روستاهای حوزه انتخابیه ام وضعیت بهداشتی مناسبی ندارند که باید کارهای مطلوبی در این زمینه صورت بگیرد.
نماینده مجلس: شکایت از هیات رئیسه مجلس را به کجا ببریم؟
آفتاب‌‌نیوز :

در جلسه صحن علنی امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه مجلس شورای اسلامی، علی بابائی کارنامی طی تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به مناسب فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: جناب آقای رئیس! ما نمی‌دانیم شکایت نسبت به هیات رئیسه مجلس را به کجا ببریم. چندین بار شاهد زیرسوال بردن برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده ایم، متاسفانه برخی از نمایندگان هنوز فکر می‌کنند مجلس، مجلس دهم است؛ بنابراین باید این را متوجه باشند که در حال حاضر مجلس یازدهم به سر می‌بریم.

نماینده ساری در مجلس، افزود: آقای رئیس چند بار تذکر دهیم که اگر پیشنهاد و طرحی را نماینده‌ای به دفاع از حقوق مردم حوزه انتخابیه و کشور ارائه می دهد؛ چرا باید برخی از آقایان آن را وتو کنند.

بابایی کارنامی در ادامه اظهار داش: چرا نباید به حقوق مردم توجه کنیم، ما به دولت ایراد می گیریم، اما هیچ گاه به خودمان ایراد نگرفته ایم و فکر می کنیم عقل کل هستیم؛ بنابراین این درخواست را دارم که دیگر این بی احترامی ها را از سوی برخی از نمایندگان شاهد نباشیم.

وی ادامه داد: بعضی از آقایان مرکز نشین تصور می‌کنند باسواد هستند و افرادی که در محروم‌ترین نقاط کشور مشغول علم‌آموزی به دیگران بودند را بی سواد خطاب می‌کنند لذا این سوال وجود دارد که چرا باید چنین اتفاقی بیفتد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جناب آقایان نیکزاد، قالیباف و اعضای هیات رئیسه! از فضای بی احترامی که برخی از نمایندگان به وجود آورده اند ممانعت به عمل آورید.

وی در پایان خطاب به وزیر بهداشت، عنوان کرد: تا چه زمانی باید فریاد بزنیم، آقای وزیر بهداشت سلامت مردم از اهمیت والایی برخوردار است؛ لذا برخی از روستاهای حوزه انتخابیه‌ام وضعیت بهداشتی مناسبی ندارند که باید کارهای مطلوبی در این زمینه صورت بگیرد ضمن اینکه دولتمردان نیز پاسخگوی این موضوع هم نیستند.

علی نیک زاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: هیچ فردی حق اهانت را ندارد و البته مجلس باید براساس آئین نامه داخلی اداره شود، بنابراین استدعا دارم مبنای کار ما آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین