کد خبر: ۶۹۳۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷

نوبخت وارد آذربایجان‌غربی شد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برای بررسی وضعیت طرح های احیای دریاچه ارومیه و وضعیت اعتباری استان وارد ارومیه شد و مورد استقبال محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و مسوولان استانی قرار گرفت.
نوبخت وارد آذربایجان‌غربی شد
آفتاب‌‌نیوز :

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی در حاشیه ورود محمدباقر نوبخت به ارومیه درباره اهداف سفر وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: راهبری توسعه و رصد آن از مهمترین اهداف این سفر است و نشست با مدیران ارشد استان از برنامه های معاون رییس جمهوری در ارومیه است.

ناصر حضرتی بیان کرد: روز دوشنبه شورای برنامه ریزی و توسعه برگزار و تفاهم نامه مربوط به احداث سه هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن برای محرومان امضا و پروژه‌های جهش تولید استان منعقد می شود.

وی اظهار داشت: سفر به قطور و افتتاح ۲ هزار واحد مسکن روستایی برای زلزله زدگان قطور، حضور در پیرانشهر و بازدید از تونل انتقال آب هم در برنامه سفرنوبخت قرار دارد.

وی بیان کرد: مهمترین پروژه استان طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه است که سالانه ۶۵۰ میلیون متر مکعب از سد کانی سیب آب به دریاچه هدایت خواهد شد و در برنامه بازدید دکتر نوبخت قرار دارد.

حضرتی پر ادامه داد: بازدید از بیمارستان فوق تخصصی زنان، تالار بزرگ ارومیه، ستاددانشگاه واقع در باغ رضوان، حضور در روستای آلمان آباد و کلنگ زنی سه هزار واحد ذکر شده به همراه افتتاح یکهزار واحد مسکونی جدید دیگر انجام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
1
0
حقیقتا دلم براش می سوزه خیلی زود شروع کرده اصلا تو مجلس نیست نذر کرده ام اگر شورای نگهبان رییسش کنه یه شمع روشن کنم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین