کد خبر: ۶۹۳۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

نوبخت: ۳۳ پروژه نیمه تمام آذربایجان غربی تا پایان دولت تدبیر به بهره برداری می رسد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۳۳ پروژه نیمه تمام بزرگ مقیاس در آذربایجان غربی احصا شده که تا پیش از پایان کار دولت به بهره برداری می رسد.
نوبخت: ۳۳ پروژه نیمه تمام آذربایجان غربی تا پایان دولت تدبیر به بهره برداری می رسد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت امروز ۱۳ بهمن در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: دولت خود را متعهد می داند پیش از پایان کار دولت طرح های مهم زیربنایی را به اتمام برساند که برای اتمام این پروژه ها نیز ۶۳۷ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۱ پروژه با ۲۵۷۲ میلیارد تومان توسط هیات دولت برای استان تعریف شده بود، افزود: تا به امروز ۵۶۰۰ میلیارد تومان یعنی ۲.۲ برابر اعتبار برای این پروژه ها تخصیص یافته است.

نوبخت ادامه داد: علاوه بر پروژه های زیربنایی، در سال جهش تولید ۲۲ طرح و پروژه تولیدی تعریف شده است و برای این طرح ها که ۹۵۰ فرصت شغلی را فراهم می سازد ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اهتمام دولت در توجه به محرومین بر مبنای فلسفه وجودی انقلاب، فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری افزود: ۲۰۰۰ واحد مسکونی تخریب شده از زلزله قطور بازسازی شده که امروز تحویل زلزله زدگان خواهند شد. علاوه بر این ۳۰۰۰ واحد مسکونی نیز برای محرومین و نیازمندان کلنگ زنی خواهد شد. نیازمندان عزیز در این طرح پولی پرداخت نمی کنند و در شش ماه آینده این واحدها تحویل خواهد شد.

نوبخت گفت: برای احیای دریاچه ارومیه تا به امروز ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که با قیمت های امروزی رقمی بالغ بر ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان می شود.

وی تاکید کرد: نسبت به احیای دریاچه ارومیه خود را متعهد می دانیم. همانطور که تا به امروز از هیچ تلاشی برای نجات دریاچه دریغ نکرده ایم، به طور قطع برای اتمام این پروژه هر هزینه ای نیاز باشد تخصیص می دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ارتقای شاخص های توسعه در استان را قابل لمس دانست و افزود: اتفاقات خوبی برای تکمیل فرایند توسعه رخ داده که خود را متعهد می دانیم بیش از این برای این مردم خدمت کنیم.

در این جلسه تفاهمنامه ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای محرومین با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری و سازمان برنامه و بودجه به امضا رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین