کد خبر: ۶۹۳۳۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۸۶ - ۲۱:۳۶

شکست پرسپولیس مقابل حریف گمنام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز در دیداری دوستانه مقابل تیم سمند تهران تن به شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار دوستانه که پیش از ظهر پنج شنبه در ورزشگاه درفشی فر تهران برگزار شد با ترکیبی از بازیکنان اصلی به میدان رفت اما نتوانست مقابل حریف گمنام خود به نتیجه ای دست یابد و در پایان بازی را با یک گل واگذار کرد. 

تنها گل تیم فوتبال سمند را در این بازی دوستانه طاهر کناری در دقیقه 90 وارد دروازه پرسپولیس کرد که حراست آن را حسن رودباریان برعهده داشت.

دیدار دوستانه پرسپولیس - سمند در سه وقت 30 دقیقه ای برگزار شد. در وقت اول تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیب فرشید کریمی، بهادر عبدی، سپهر حیدری، محمد نصرتی، نبی الله باقری ها، پژمان نوری، کریم باقری، فرزاد آشوبی، حسین بادامکی، علیرضا واحدی نیکبخت و محسن خلیلی به میدان رفت.

افشین قطبی در وقت دوم آرایش تیمش را تا حد زیادی تغییر داد. واعظی به جای کریمی وارد زمین شد، بهادر عبدی جای خود را به شیث رضایی داد، فراز فاطمی با علیرضا نیکبخت واحدی تعویض شد و احسان خرسندی جای محسن خلیلی را در ترکیب اصلی گرفت.

در وقت سوم چهره پرسپولیس جوان تر شد. حسن رودباریان جانشین مهدی واعظی درون دروازه شد، ضیا نیک نفس به جای پژمان نوری به میدان آمد و جورج آراندا جانشین کریم باقری شد. بهادر عبدی نیز مجددا به میدان آمد و این بار جای حسین بادامکی را گرفت. این بازیکن جوان نیز در دقایق پایانی جای خود را به مهران فرضیات داد.

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود شکست مقابل سمند بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و در بیشتر زمان مسابقه تیم برتر زمین بود. این تیم در جریان بازی توسط فراز فاطمی به دو گل رسید که از سوی داور مردود اعلام شد.

داوری این بازی دوستانه بر عهده حمید استیلی بود. قرار بود یک داور بی طرف قضاوت مسابقه را عهده دار باشد اما به دلیل تاخیر در حضور وی استیلی به همراه دو نفر از همراه تیم فوتبال سمند بازی را داوری کردند.

تیم فوتبال سمند در حالی به دیدار پرسپولیس آمده بود که مجید اسدی کاپیتان و بهترین بازیکن خود را به علت آسیب دیدگی در اختیار نداشت.

حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه درفشی فر این بازی دوستانه را از نزدیک تماشا کرد. محمد پنجعلی، مصطفی قنبرپور، مرتضی فنونی زاده، مرتضی کرمانی مقدم نیز از دیگر تماشاگران ویژه این بازی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین