کد خبر: ۶۹۳۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

بهترین گلزنان ماه نخست سال ۲۰۲۱

روبرت لواندوفسکی سال ۲۰۲۱ را هم به عنوان برترین گلزن آغاز کرد و عملکرد بهتری نسبت به دیگر مهاجمان پنج لیگ برتر اروپایی داشت.
بهترین گلزنان ماه نخست سال ۲۰۲۱
آفتاب‌‌نیوز :

 یک ماه از آغاز سال ۲۰۲۱ گذشت. در ژانویه برخی از بازیکنان درخشیدند و شروع قدرتمندی داشتند. در میان ۱۰ مهاجم گلزن این ماه که حداقل پنج بازی را انجام دادند روبرت لواندوفسکی در صدر قرار دارد. بازیکن لهستانی بایرن مونیخ که ۹ هفته پیاپی است در بوندسلیگا گلزنی می کند در شش بازی که در سال ۲۰۲۱ به میدان رفت هفت گل به ثمر رساند. او تنها بازیکنی است که در همه دیدارهای سال جدید گلزنی کرد.

به گزارش بی ساکر، پس از لواندوفسکی بازیکنانی همچون لوییس سوارس، ماتیا دسترو، فولند، وامانگیتوکا و گیرمو ماریپن (تنها مدافع این رتبه بندی) قرار دارند که تنها در یک بازی موفق به گلزنی نشده‌اند. همه آن ها در پنج بازی که انجام دادند چهار گل به ثمر رساندند. البته سوارس یک گل بیشتر به ثمر رسانده و شش گله است. دسترو، بازیکن جوان جنوا پنج بار گلزنی کرد و دو بازیکن موناکو به همراه بازیکن شگفتی ساز اشتوتگارت هم چهار گل به ثمر رساندند.

از طرفی آندره سیلوا، گوندوغان، ایموبیله و وگورست در شش دیدار چهار گل به ثمر رساندند. اگر در تمام رقابت ها آمار گلزنی بررسی شود باز هم لواندوفسکی صدرنشین است و سرخیو کانالس و سوارس در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین