کد خبر: ۶۹۳۵۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

تصادف در شوشتر ۱۲ مصدوم به جا گذاشت

٩ نفر از حادثه دیدگان در زمان بروز حادثه به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شوشتر منتقل شدند که پنج نفر از مصدومان آسیب جدی دیده‌اند؛ همچنین برای راننده نیسان که در خودرو گیر افتاده بود، با تلاش نیروهای آتش‌نشانی رهاسازی شد.
تصادف در شوشتر ۱۲ مصدوم به جا گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر فوریت‌های پزشکی شوشتر از مصدومیت ۱۲ نفر بر اثر تصادف در جاده کمربندی شوشتر خبر داد.

علیرضا ذرتی اظهار کرد: ساعت ۶ و ۲۰ صبح امروز (١۴ بهمن‌ماه)، یک مورد تصادف در جاده کمربندی شوشتر، بعد از پل کابلی به سمت گاومیش آباد بین یک دستگاه خودروی سنگین و یک خودرو نیسان باری که حامل تعدادی کارگر بود، به مرکز فوریت‌های پزشکی شوشتر گزارش شد که به سرعت چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های شهری به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: ٩ نفر از حادثه دیدگان در زمان بروز حادثه به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شوشتر منتقل شدند که پنج نفر از مصدومان آسیب جدی دیده‌اند؛ همچنین برای راننده نیسان که در خودرو گیر افتاده بود، با تلاش نیروهای آتش‌نشانی رهاسازی شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر فوریت‌های پزشکی شوشتر با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است، عنوان کرد: سه نفر دیگر از مصدومان نیز به علت همکاری نکردن در انتقال به بیمارستان، در محل حادثه معاینه و به صورت سرپایی درمان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین