کد خبر: ۶۹۳۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

واکنش پیرلو به عصبانیت رونالدو

سرمربی یوونتوس نسبت به ناراحت شدن ستاره پرتغالی از تعویض واکنش نشان داد.
واکنش پیرلو به عصبانیت رونالدو
آفتاب‌‌نیوز :

یوونتوس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در خانه اینتر ۲ بر یک پیروز شد و گام بلندی برای صعود به فینال برداشت. هر دو گل بانوی پیر را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند اما آندره‌آ پیرلو در دقیقه ۷۷ تصمیم گرفت مهاجم پرتغالی را تعویض کند. تصمیم سرمربی یوونتوس باعث ناراحتی CR۷ شد. پیرلو در رابطه با واکنش ستاره تیمش اظهار کرد: زمانی که در چنین بازی تعویض می شوید اتفاقی عادی است. او می داند که مهره کلیدی ماست اما برای این که همیشه در سطح بالا باشد باید کمی استراحت کند.

یوونتوس چند هفته پیش در سری آ به مصاف اینتر رفت و با یک نمایش بد با دو گل مغلوب شد. سرمربی ایتالیایی درباره آن دیدار گفت: خودمان نبودیم. آن دیدار درسی برای ما بود. دوباره گروهمان را ساختیم و پیروزی های پیاپی فرا رسیدند. با این حال بازی سه شنبه تنها دیدار رفت بود و باید منتظر هفته بعد باشیم.

پیرلو در پایان گفت: می دانستیم که اگر با تمرکز باشیم و چنین عمل کنیم کار برای حریف سخت می شود. قدرتمان را می شناسیم و همیشه باید آن را در زمین نشان دهیم. البته هر سه روز بازی کردن آسان نیست. اگر به این شکل ادامه دهیگ می توانیم خوب عمل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین