کد خبر: ۶۹۳۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
مصدومیت وحشتناک مدافع پورتو

شب تلخ طارمی و دوستان

تیم فوتبال پورتو در حضور لژیونر ایرانی خود برابر بلننسز به تساوی بدون گل رضایت داد. در دقایق پایانی این دیدار مدافع پورتو به طرز وحشتناکی مصدوم شد.
شب تلخ طارمی و دوستان
آفتاب‌‌نیوز :

پنجشنبه شب از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال پرتغال، پورتو مدافع عنوان قهرمانی در زمین بلننسز به میدان رفت و با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان و خلق موقعیت‌های متعدد از رسیدن به گل بازماند.

«مهدی طارمی» ستاره این‌روزهای پورتو مطابق انتظار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما نتوانست گلزنی کند.

در دقیقه ۸۵ این دیدار، «نانو» مدافع پیش‌تاخته پورتو پس از برخورد وحشتناک و غیر قابل تصور با دروازه‌بان و بازیکن میزبان، بیهوش روی زمین افتاد.

شدت مصدویت به‌گونه‌ای بود که تمامی بازیکنان خیلی زود خواهان حضور پزشکان در زمین شدند. پس از حدود ۲۰ دقیقه اقدامات پزشکی، این بازیکن که بیهوش بود و حرکت نمی‌کرد با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

اکثر بازیکنان پورتو از جمله طارمی، «موسی مارگا»، «اولیویرا» و «په‌په» پس از دیدن وخامت حال هم‌تیمی خود، برای دقایق زیادی گریه می‌کردند.

هنوز رسانه‌های پرتغالی خبر دقیقی از شرایط «نانو» مخابره نکرده‌اند.

پورتو که در رتبه دوم است با این تساوی به امتیاز ۳۹ رسید. هم اکنون اسپورتینگ لیسبون با ۴۲ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به پورتو با اقتدار در صدر قرار دارد.

پیش از این، دیدار فارنسی و سانتاکلارا به تساوی یک بر یک خاتمه یافت. «شهریار مغانلو» مهاجم ایرانی سانتاکالارا در دقیقه ۸۵ به میدان آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین