کد خبر: ۶۹۴۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

فیفا حل مشکل مربی پرسپولیس را تایید کرد

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد فدراسیون جهانی فوتبال پرونده مربی پیشین این باشگاه را مختومه کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم مدیریت پرسپولیس موفق شد یکی از پرونده‌های خطرناک پیرامون این باشگاه در فیفا را زودتر از آن‌که به حکم نهایی برسد، مختومه کند.

وقتی حکم نهایی با اخطار جرائم بعدی به خاطر پرونده شکایت اینیگو والنسیا، دستیار گابریل کالدرون، مربی پیشین پرسپولیس به ایمیل باشگاه رسید، جعفر سمیعی، مجید صدری و ابراهیم شکوری به فکر یافتن راه‌حل افتادند تا به سرعت این بدهی پرداخت شود. این اتفاق، بخش اول ماجرا بود.

فیفا حل مشکل مربی پرسپولیس را تایید کرد

در شرایط تحریم ظالمانه علیه ایران، جابه‌جایی پول از کشورمان به حساب‌های خارجی بسیار سخت است ولی باشگاه توانست با سرعت قابل توجهی، کار تسویه حساب با اینیگو را پیش ببرد.

در مرحله بعد، نیاز بود تا تاییدیه پرداخت پول و رسید نشستن در حساب مربی مورد اشاره، توسط وکیل این مربی به فیفا ارسال شود که‌ این پروسه چیزی حدود ۱۰ روز طول کشید.

در نهایت تیم مدیریتی پرسپولیس موفق شد قبل از آن که پرونده به شکل حقوقی درآمده و دردسرهای جدیدی از جمله جریمه‌های مالی بیش‌تر یا ریسک بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی را برای باشگاه به همراه داشته باشد، از مانع بزرگی که پیش‌روی خود داشت عبور کرده و پول اینیگو را به حسابش واریز کند.

عصر دیروز (پنج‌شنبه) و ساعاتی پس از تثبیت برد مهم مقابل تراکتور در تبریز، تاییدیه واریز پول از سوی فیفا به باشگاه ایمیل شد تا یک پرونده خطرناک دیگر در شرایط بحران اقتصادی پرسپولیس، توسط جعفر سمیعی و همکارانش مختومه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین