کد خبر: ۶۹۴۲۵۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶

استاندار تهران: هیچ مجوز ترددی در تعطیلات پیش رو صادر نمی‌شود

استاندار تهران اعلام کرد: در تعطیلات پیش رو در سامانه تردد، هیچ مجوزی برای خروج از استان و ورود به استان هایی که ممنوعیت تردد پلاک غیر بومی دارند، صادر نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح های صنعتی تهران، گفت: بر اساس اعلام پلیس راهور ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان های گیلان، مازندران، گلستان، اصفهان و مشهد و شهرهای کیش و قشم ممنوع است.

تفاهم نامه لغو ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری پایتخت

وی در خصوص پیگیری لغو قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری پایتخت نیز اظهارداشت: همه تلاش ها منجر به این شد که آقای کلانتری رئیس سازمان محیط زیست و مهندس رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت تفاهمی را امضا کنند که در مرحله نهایی است که به زودی اطلاع رسانی می شود.

استاندار تهران: هیچ مجوز ترددی در تعطیلات پیش رو صادر نمی‌شود

محسنی بندپی با بیان اینکه بیکاری می تواند بسیاری از مشکلات روانی را در جامعه افزایش دهد، اضافه کرد: کسی که در حوزه ای مشغول به فعالیت است، در پی شکوفایی توانمندی و استعداد خود است که پاسخی برای مطالبات روحی و روانی وی محسوب می شود.

استاندار تهران اشتغال را به منزله یک بحث اقتصادی و تامین معیشت دانست و آن را فاکتوری خواند که می تواند سلامت روان را در جامعه افزایش دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین