کد خبر: ۶۹۴۲۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

مرگ ۵ نفر بر اثر گازگرفتگی در دماوند و ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از فوت سه نفر از اعضای یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی در روستای کالدشت پایین از توابع این شهرستان خبر داد.
مرگ ۵ نفر بر اثر گازگرفتگی در دماوند و ایلام
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین فاضلی روز یکشنبه با اعلام این حادثه به خبرنگاران اظهار داشت: این افراد در منزل شخصی خود در روستای کالدشت پایین دچار مسمومیت ناشی از استنشاق گاز منوکسید کربن شده و جان باختند.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری دماوند نیز به خبرنگار ایرنا گفت: شب گذشته پس از اعلام این خبر و تماس با ۱۲۵ مرکز آتش‌نشانی شهر دماوند، یک تیم عملیاتی در محل حادثه حضور یافتند اما با پیکر بی‌جان اعضای این خانواده روبه‌رو شدند.

ابوطالب عرب نوکنده افزود: در بررسی از خانه متوجه استفاده از وسائل گاز سوز غیر استاندارد شدیم که به علت نداشتن دودکش وسیله گرما زا در منزل، اعضای این خانواده جان خود را از دست دادند.

به نوشته ایرنا، مسئول آتش‌نشانی شهرداری دماوند ادامه داد: این سه نفر که یک زوج و یک پسری حدود چهار ساله بودند طی صورت جلسه ای از سوی عوامل انتظامی، توسط آمبولانس حمل جسد به پزشک قانونی منتقل شدند.

مرگ 2 برادر جوان بر اثر گازگرفتگی

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در استان ایلام از مرگ دو برادر جوان ۲۰ و ۲۳ ساله به علت گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مظفر مهدی خانی اظهار کرد: ظهر امروز ماموران از طریق مرکز ۱۱۰ از انتقال جسد ۲ جوان به بیمارستان امام علی (ع) شهر سرابله مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: برابر گزارش ماموران دو برادر ۲۰ و ۲۳ ساله اهل یکی از روستاهای تابعه شهرستان چرداول که دارای شغل آزاد و به صورت مجردی در شهر سرابله ساکن بودند در منزل استیجاری به علت گاز گرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

سرهنگ مهدی خانی با اشاره به اینکه علت تامه مرگ توسط کارشناسان تحت بررسی است از شهروندان خواست اخبار واقعی را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری و به شایعات توجه نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین