کد خبر: ۶۹۴۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
بازگشت محدودیت های ترددی و تشدید نظارت ها

ورود به گیلان تنها با مجوز ممکن است

محدودیت شدید ترددی به استان های شمالی و منع ورود به آنها آغاز شده است و فقط افرادی که به ضرورت ناچار به تردد هستند با مجوز می توانند تردد کنند و به سایرین اجازه تردد و ورود به گیلان داده نمی شود.
ورود به گیلان تنها با مجوز ممکن است
آفتاب‌‌نیوز :

جانشین رئیس ستاد مقابله و مدیریت کرونا در گیلان اعلام کرد : محدودیت های ترددی دوباره با قوت در استان و مسیرهای جاده ای اجرا می شود و نظارت بر اماکن برای رعایت پروتکل های بهداشتی تشدید می شود.

محمود قاسم نژاد با اشاره به اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، شهرستان های نارنجی گیلان از سه شهر به هفت شهر افزایش یافته است، افزود: این شرایط از آن جهت روی داده که رعایت فاصله گذاری های اجتماعی کمتر شده و ساده انگاری مردم در این زمینه بیشتر شده است.

وی از جمله دیگر دلایل این امر را تراکم بالای جمعیت در سطح شهرستان های استان و تردد هموطنان از پایتخت و سایر استان های نزدیک به استان عنوان کرد و از همه هموطنان تقاضا کرد : جز در مواردی ضروری به گیلان سفر نکنند.

وی تصریح کرد: از روز گذشته(شنبه) بر اساس اعلام سخنگوی ستاد ملی، محدودیت شدید ترددی به استان های شمالی و منع ورود به آنها آغاز شده است و فقط افرادی که به ضرورت ناچار به تردد هستند با مجوز می توانند تردد کنند و به سایرین اجازه تردد و ورود به گیلان داده نمی شود.

قاسم نژاد با تاکید بر اینکه هموطنان تا پایان سال از مسافرت به گیلان خودداری کنند، یکی از تصمیمات ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا را تشدید نظارت بر اماکن، بازارها، مطب ها و نانوایی ها و اماکنی دانست که محل رجوع مردم هستند.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در گیلان ادامه داد: حتی با واحدهای صنفی و غیر صنفی متخلف که پروتکل های بهدا شتی را رعایت نمی کنند، برخورد قضایی و متخلفان پلمب می شوند.

وی یادآورشد: بر اساس آمار اعلامی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان از هفته های گذشته تا کنون ۱۵ درصد کاهش یافته است و با این وضعیت مردم باید به شدت نگران شیوع این ویروس باشند و نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله کاهش ترددها در شهرها و اماکن شلوغ و استفاده از ماسک حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین