کد خبر: ۶۹۴۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

لیورپول ۱-۴ سیتی؛ پپ و تحقیر تیم کلوپ در آنفیلد

منچستر سیتی موفق شد با ارائه یک نمایش خوب لیورپول را با نتیجه 4-1 شکست دهد.
لیورپول ۱-۴ سیتی؛ پپ و تحقیر تیم کلوپ در آنفیلد
آفتاب‌‌نیوز :

لیورپول امشب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس میزبان منچسترسیتی صدرنشین بود که نهایتاً این مسابقه مهم با نتیجه 4-1 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

بازی کاملاً آرام آغاز شد و دو تیم در ابتدا بیشتر قصد محک زدن یکدیگر را داشتند. در دقیقه 29 اولین موقعیت نسبتا مهم بازی توسط لیورپول خلق شد؛ جایی که ضربه روبرتو فیرمینو با عکس‌العمل خوب ادرسون همراه بود و توپ به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 37 حرکت خوب رحیم استرلینگ به درون محوطه جریمه لیورپول و بعد از آن خطای فابینیو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. ایلکای گوندوگان پشت توپ ایستاد اما ضربه بد او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت تا سیتی یک موقعیت بسیار خوب را از دست داده باشد.

در دقیقه 45 لیورپول به یک ضربه کرنر دست یافت که روی این موقعیت سادیو مانه ضربه سری را روانه دروازه منچسترسیتی کرد اما توپ در اختیار ادرسون قرار گرفت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

منچستر سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست یافت. حرکت خوب رحیم استرلینگ در محوطه جریمه لیورپول با پاس این بازیکن به فیل فودن همراه بود. با این حال ضربه او توسط آلیسون دفع شد اما ایلکای گوندوگان توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا علاوه بر جبران پنالتی از دست داده سیتی 1-0 پیش بیفتد.

در دقیقه 58 لیورپول می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه کورتیس جونز بعد از برخورد به مدافع سیتی با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد.

در دقیقه 63 بازی اشتباه روبن دیاز باعث شد محمد صلاح از او عبور کند اما مدافع پرتغالی پس از آن مرتکب خطا شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. خود صلاح پشت توپ ایستاد و دروازه سیتی را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود‌.

در دقیقه 71 منچسترسیتی توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما جان استونز هنگام به ثمر رسیدن این گل در موقعیت آفساید قرار داشت تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

در دقیقه 73 حملات ادامه دار منچسترسیتی نتیجه داد و این تیم به گل دوم دست یافت. اشتباه آلیسون بکر توپ را در اختیار فیل فودن قرار داد و او بعد از ورود به محوطه جریمه لیورپول توپ را در دهانه دروازه برای گوندوگان فرستاد و این بازیکن گل دوم خود و سیتی را به ثمر رساند.

در دقیقه 77 باز هم اشتباه باور نکردنی آلیسون بکر بود که توپ را در اختیار برناردو سیلوا قرار داد. ستاره پرتغالی توپ را برای رحیم استرلینگ ارسال کرد و این بازیکن نیز دروازه خالی لیورپول را با یک ضربه سر باز کرد تا نتیجه 3-1 شود.

در دقیقه 83 منچسترسیتی توانست گل چهارم را هم وارد دروازه لیورپول کند. این بار فیل فودن بود که با یک ضربه فوق العاده و مهار نشدنی دروازه آلیسون بکر را باز کرد تا نتیجه 4-1 شود.

در ادامه نیز حملات تیم میزبان بی نتیجه بود تا بازی با همان نتیجه 4-1 به سود منچسترسیتی تمام شود و تیم پپ گواردیولا چشمک زودهنگامی قهرمانی داشته باشد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین