کد خبر: ۶۹۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۰

سفر مشرف به اروپا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پرویز مشرف رئیس جمهور پاکستان در آغاز سفر هشت روزه خود به اروپا دوشنبه وارد بروکسل پایتخت بلژیک شد. 

به گزارش آسوشیتدپرس رئیس‌جمهور پاکستان در طول اقامت خود در بلژیک با «خاویر سولانا» رئیس اتحادیه اروپا و  «یاب دی هوپ شفر» دبیر کل نیروهای نظامی ناتو و همچنین «گای ورهوفستاد» نخست وزیر بلژیک ملاقات خواهد کرد و در کمیته روابط بین الملل در پارلمان اروپا سخنرانی می‌کند. .

پرویز مشرف پس از ورود خود به بلژیک تعهد کرد تا انتخاباتی آزاد برگزار کند.رئیس جمهور پاکستان در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد مصمم هستیم  انتخاباتی آزاد،منصفانه و شفاف برگزار کنیم و در این انتخابات  امکان تقلب وجود نخواهد داشت.

او در ادامه افزود هرکسی که پیروز شود قدرت را تحویل خواهدگرفت وبدون شک ما دولتی را که اکثریت انتخاب کند خواهیم پذیرفت.

پرویز مشرف  با شرکت در انجمن پاکستانیان مقیم بلژیک اعلام کرد هدف این سفر تصحیح نمودن افکار اروپا است او همچنین از پیشرفت وضعیت اقتصادی و امنیت در دوران زمام داری خود حمایت کرد.

گفتنی است پرویز مشرف در ادامه سفر خود با نیکولا سارکوزی در پاریس و گوردون براون در لندن ملاقات خواهد کرد و در مجمع اقتصاد جهانی در سوئیس شرکت خواهد نمود. 

مشرف،پس از وقایع اخیر پاکستان از جمله ترور بی‌نظیر بوتو و حملات اخیر ستیزه‌جویان طالبان مورد انتقاد کشورهای اروپایی قرار گرفت و محبوبیت خود را از دست داد.سفر او به اروپا با هدف جلب حمایت اروپا صورت گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین