کد خبر: ۶۹۴۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

سیمئونه: هر حرکت سوارز بوی گل می دهد

16 گلی که لوئیس سوارز برای اتلتیکو زده، باعث شده تا این تیم قاطعانه صدرنشین لالیگا باشد. سیمئونه نمی تواند دست از تمجید ستاره اروگوئه ای بردارد.
سیمئونه: هر حرکت سوارز بوی گل می دهد
آفتاب‌‌نیوز :

اتلتیکو مادرید با دبل لوئیس سوارز تا دقیقه 90 با نتیجه 2-1 از سلتا پیش بود که گل تساوی را دریافت کرد. این تساوی باعث شد دو امتیاز حساس از دست برود و اکنون فاصله با بارسا و رئال به هشت امتیاز رسیده است. اتلتیکو یک بازی عقب افتاده هم دارد که در صورت پیروزی می تواند اختلاف را به 11 امتیاز افزایش دهد.

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو پس از بازی با سلتا گفت:« هنوز هم یک کوه از نکات مثبت در تیمم می‌بینم. یکی از آنها فرصتی بود که در این بازی به بازیکنان نیمکت‌نشین رسید و آنها هم عملکرد خوبی داشتند. عملکرد لودی، کندوگبیا، توریرا و ... همه و همه نشان دهنده آن بود که این بازیکنان با وجود فرصت کمتر بازی، تلاش می‌کنند و تا جایی که بتوانند در خدمت تیم هستند. این‌ها برای آینده تیم نکات مهمی هستند.»

استفاده از تک موقعیت ها برای گلزنی:« شروع مسابقه برای ما کمی سخت بود چون حریف نظم و سازمان دهی خوبی در بازی‌اش داشت. به همین دلیل من فکر نمی‌کنم که درنیمه اول هیچ یک از دو تیم موقعیت‌های گلزنی فراوانی نداشتند.

در نیمه دوم، عملکرد ما با تغییری که در سیستم بازی‌مان داشتیم بهتر شد و بلافاصله گل دوم را هم زدیم. اما حریف می‌خواست به هر قیمت ممکن امتیاز بگیرد و در پایان بازی هم به هدفش رسید. در مجموع فکر می‌کنم که تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این بازی بود. همانطور که شاید گل اول ما برخلاف جریان بازی رقم خورد و یک جورهایی حق‌مان نبود، گلی که آنها در انتهای بازی زدند هم اینگونه بود.»

شانس قهرمانی:« طبیعی است که در طول فصل و با تعداد فراوان بازی‌‌هایی که وجود دارد، نظرات متفاوتی درباره سرنوشت فصل ارائه شود. ما راه خودمان را می‌رویم، من در مواجهه با برخی اتفاقات منفی که برای‌مان رخ می‌دهد، ترجیح می‌دهم به نکات مثبت تیمم که تعدادشان هم بسیار زیاد است فکر کنم.»

سوارز با 16 گل در صدر جدول گلزنان:« آمار او همه چیز را درباره‌اش می‌گوید. تمام حرکات او بوی گل می‌دهد. سوارز همیشه اینگونه بوده است. ما از زمانی که او را جذب کردیم، سعی در ارتقای نقاط قوتش داشتیم و به همین دلیل او را به محوطه جریمه حریف نزدیک‌تر کردیم. باید امیدوار باشیم که روند پیشرفت تیم ادامه داشته باشد.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین