کد خبر: ۶۹۴۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

وزارت دفاع آلمان خواستار اصلاحات در ارتش شد

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه تسایتونگ گزارش داد، وزیر دفاع آلمان و بازرس کل نیروهای مسلح این کشور خواستار به‌روز رسانی تمام عیار نیروها شدند.
وزارت دفاع آلمان خواستار اصلاحات در ارتش شد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گزارش مشترک آنه‌گرت کرامپ-کارن‌باوئر، وزیر دفاع آلمان و ابرهارد زورن، بازرس کل نیروهای مسلح آلمان تحت عنوان "تفکرات درباره آینده ارتش" سه‌شنبه تقدیم پارلمان شد.

در این گزارش به بررسی وضعیت فعلی نیروها و شرایط امنیتی پرداخته شده و پیشنهادهایی برای انجام اصلاحات داده شده است. این گزارش تایید دارد که نیروهای مسلح آلمان کمبود بودجه دارند، به صورت کافی آموزش ندیده‌اند و به شکلی یک‌جانبه روی ماموریت‌های خارجی متمرکز هستند.

به گفته کرامپ-کارن‌باوئر و زورن، با وجود اینکه نیروهای مسلح آلمان یکی از قطب‌های زیرساخت و لجستیک ناتو است، این نهاد برای اجرای وظایفش و تضمین امنیت ملی از آمادگی کافی برخوردار نیست.

علاوه بر این، پاندمی کرونا ظاهرا ضعف‌ها در زمینه "ساختارهای داخلی و فرایندهای مدیریتی" در نیروهای مسلح آلمان را فاش کرده است.

بنابراین، این مقام‌ها اصلاحاتی را در ساختار داخلی و تدارکات پیشنهاد داده‌اند. آنها همچنین خواستار تشکیل یک شورای امنیت ملی و یک شورای امنیت فدرال در وزارت دفاع آلمان شدند. علاوه بر این، تاکید شده است که نیروهای مسلح آلمان به رشد بودجه برنامه‌ریزی شده نیاز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین