کد خبر: ۶۹۴۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش: مقاومت مردم ایران دشمنان را مایوس کرد

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی از مردم به عنوان تکیه‌گاه اصلی نظام اسلامی یاد کرد و گفت : مردم فهیم ایران اسلامی همواره با حضورشان در صحنه آرزوهای دشمنان را خاک کردند و در واقع مقاومت مردم ایران دشمنان را مایوس کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی روز چهارشنبه در پایان راهپیمایی سواره ۲۲ بهمن در ساری که به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، افزود: مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون ۲۲۰ هزار شهیدی که برای پیروزی انقلاب اسلامی و حفاظت از نظام اسلامی داده اند، ایستاده اند و این مقاومت و استواری دشمنان را مایوس کرده است.

وی تاکید کرد: ملت ایران عزت اسلامی را انتخاب کرده است و در این راه تمامی سختی‌ها را به جان خریده است و پای انقلاب اسلامی مانده است و اکنون بر مسئولان است که برای حل مشکلات مردم به صورت جدی و با جان و دل تلاش و کاستی‌ها را جبران کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از مردم مازندران به عنوان مردمی ولایتمدار و دلبسته انقلاب اسلامی یاد و تاکید کرد: مازندرانی‌ها همواره طی چهار دهه گذشته انقلابی‌ترین و ولایت‌مدارترین مردم ایران اسلامی بوده اند و امروز نیز مشاهده کردیم با چه شور، هیجان و روحیه بالایی با همه سختی‌های ناشی از ویروس منحوس کرونا در راهپبمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده اند تا مراتب وفاداری خود را به انقلاب و شهدا نشان دهند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش : مقاومت مردم ایران دشمنان را مایوس کرد

وی افزود: دشمنان خام ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته همواره خواب ضربه زدن و از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی را می‌دیدند و با این کار هر بار ملت سرافراز ما با حضور بموقع در صحنه توطئه‌های آنان را خنثی و نقش برآب کرد، باز هم مدعی بودند که انقلاب ایران جشن ۴۰ سالگی را نخواهد دید، ولی اکنون می‌بینیم که همان افراد که با وقاحت چنین آرزو‌های شیطانی را در سر می‌پروراندند دیگر در مسند امور نیستند، ولی انقلاب اسلامی همچنان بالنده و پویا به راهش ادامه مید هد و ما امروز سالگرد ۴۲ سالگی این انقلاب عزیز را جشن گرفته ایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نقش رهبری را در پیروزی و تداوم انقلاب و نظام اسلامی بی بدیل توصیف کرد و گفت: تا زمانی‌که در تبعیت رهبری و اجرای سیاست‌های رهبری بکوشیم شکست دشمنان از جمله آمریکا حتمی است.

وی با تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته، افزود: امروز ایران اسلامی سیزدهمین قدرت نظامی و دهمین قدرت موشکی جهان است در حالی که کشور هستیم در حالی که در زمان دفاع مقدس حتی سیم خاردار به ما نمی‌فروختند تا مگر این که نظام اسلامی در مقابل حملات دشمن بعثی شکست بخورد.

محمدحسنی ایستادگی در مقابل زیاده خواهی و تهدیدات دشمنان و مقاومت ملت و حمایت آنان از نظام را مهم‌ترین موهبت الهی دانست و تاکید کرد: امروز دشمنان ما پس از شکار پهپاد آمریکایی و مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه و کوتاه نیامدن ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده است که اگر کسی با منافع ملت ایران دربیفتد سیلی محکمی خواهد خورد.

وی افزود: ایران اسلامی امروز از نظر قدرت نظامی و دفاعی در نقطه قدرت و قوت قرار دارد و اگر چنانچه کسی اشتباه کند و بخواهد ملت را بیازماید، پاسخ پشیمان کننده دریافت خواهد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فداکار‌های مردم طی چهار دهه گذشته در حفاظت و حمایت از انقلاب اسلامی، گفت: این مردم هر چه داشته اند برای خدا پای کار آورده اند. همه ما سر سفره خانواده‌های شهدا نشسته ایم و مدیون آنان هستیم. شهدا برای خداوند وارد میدان شدند و برای حفاظت از نظام اسلامی جان شیرینشان را تقدیم کردند تا از عزت ایران اسلامی پاسداری کنند. همه ما مسئولان باید قدردان این مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مهم‌تر از همه پاسدار خون و آرمان‌های شهدا باشیم.

محمدحسنی پاداش مقاومت در مقابل دشمنان را پیروزی دانست و تاکید کرد: این بشارت قرآن کریم است که می‌فرماید هر کس در راه خدا مقاومت کند پیروزی با اوست. ما ملتی مقاومت‌تر از ملت ایران در جهان سراغ نداریم. این شعار نیست برای این که فشار‌های اقتصادی که بر اثر تحریم‌های ظالمانه و طی یک سال اخیر شیوع کرونا بر ملت ایران وارد شده بر هر ملتی وارد می‌شد، آن‌ها را از هم می‌پاشید.

وی افزود: ملت ایران فشار‌های اقتصادی، دارویی و سایر تگنا‌ها را به‌خاطر فشار تحریم ظالمانه تحمل کرد، اما هرگز تسلیم نشد و باید بدانند پاداش مقاومت، عزت است هر ملتی که بخواهد عزیز باشد، باید مقاوم باشد.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش با اظهار این که تحمل این همه فشار‌های ظالمانه و توطئه‌ها سخت است، گفت: همه ما متوجه هستیم که تحریم‌ها و کرونا تورم، گرانی، بیکاری و سایر پیامد‌های سخت را به ملت ما تحمیل کرد و مردم هم همه این مشکلات را تحمل کردند تا دشمن نتواند به اهداف شومش در فشار حداکثری برسد. در واقع ملت ما مقاومت حداکثری را در مقابل فشار حداکثری دشمن در دستور کار قرار داد و ایستادگی کرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز در ساری به صورت خودرویی از میدان امام خمینی (ره) شروع شد و در میدان شهدا به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین