کد خبر: ۶۹۴۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۱

پاچینو در نقش «سالوادور دالی» بازی می كند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آل پاچینو بازیگر و كارگردان در فیلمی با اقتباس از كتاب "استلان لاری سنس "با نام " من و دالی: یك داستان خیالی "بازی خواهد كرد.فیلمنامه این اثر را " جان سالواتی " و " نیكول " از كتاب " استان لاریسنس" اقتباس كرده و به زودی ساخت آن را آغاز خواهند كرد. 

به گزارش آفتاب،این فیلم را" آندرو نیكول "كارگردانی خواهد كرد و تاكنون حضور " آل پاچینو " و " سیلوان مورفی " به عنوان بازیگر در این فیلم قطعی شده است.

"استان لاریسنس" نویسنده بلژیكی در سال 1946 متولد شد و پس از یك دهه روزنامه نگاری در این كتاب داستانی از نگاه شخصی خود به زندگی " سالوادور دالی " نقاش نامدار معاصر را روایت می كند.

این اولین اقتباس سینمایی از داستان های لاریسنس است كه "نیكول " كارگردان 41 ساله نیوزلندی كه سابقه ساخت آثاری چون "ارباب جنگ " و " گاتاكا " را در كارنامه خود دارد، آن را خواهد ساخت ساخت. آل پاچینو نیز در این فیلم در نقش "دالی" بازی خواهد كرد.

"ال پاچینو" تاكنون در آثاری همچون "سرپیكو"، "وكیل مدافع شیطان " و " سه گانه "پدر خوانده " اثر "كاپولا" بازی كرده است .این بازیگر آمریكایی- ایتالیایی تاكنون هفت بار نامزد جایزه اسكار شده و یك بار هم این جایزه را به دست آورده است.

او هم اكنون مشغول بازی در فیلمی به نام "قتل عادلانه" در كنار "رابرت دنیرو" است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین