کد خبر: ۶۹۵۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

شرط انتخاب معلمان برای اعزام به مدارس خارج از کشور اعلام شد

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، بر اعزام بهترین نیروها برای مدارس خارج از کشور تاکید کرد.
شرط انتخاب معلمان برای اعزام به مدارس خارج از کشور اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی زینی وند در جلسه‌ای با سرپرستان مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از اعزام نیرو برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی با بیان اینکه معلمین را باید با در نظر گرفتن نیازها و اولویت‌های هر سرپرستی اعزام نمود گفت: برای کیفیت بخشی به مدارس خارج از کشور لازم است که معلمین اعزامی از جهات گوناگون مورد ارزیابی قرار گرفته و خصوصاً میزان اطلاعات تخصصی و تسلط آنها به شیوه‌های نوین آموزشی بررسی شود و علاوه بر این جهت آمادگی آنها باید قبل از اعزام، دوره‌های آموزشی ویژه در نظر گرفته شود.

زینی وند تأکید کرد: رسالت اصلی مرکز امور بین الملل کیفیت بخشی به مدارس خارج از کشور با اعزام نیروهای کارا و توامند است، لذا باید سرپرستان مدارس خارج از کشور و همچنین همکاران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بر اساس ظرفیت‌های مورد نیاز و با در نظر گرفتن تمام جوانب بهترین و کیفی ترین نیروها را به این مدارس اعزام کنیم.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با بیان اینکه دیدگاه نظام و رهبری (مد ظله العالی) اداره کیفی مدارس خارج از کشور می‌باشد هرچند اداره این مدارس پرهزینه باشد اظهار کرد: راه حل کلیدی کیفیت بخشی در بسیاری از مدارس خارج از کشور اعزام معلم توانمند برای دروس پایه است که باید نیروهای لازم در این خصوص هرچه سریع‌تر اعزام شوند هرچند اعزام آنها هزینه زیادی در پی داشته باشد.

وی همچنین از سرپرستان خواست تا گزارش مدارسی که در سال‌های گذشته در کشورهای مختلف بسته شده‌اند را به مرکز ارسال نموده تا اقدامات لازم نسبت به بازگشایی مدارسی که ظرفیت کافی برای بازگشایی دارند صورت گیرد.

در پایان نیز سرپرستان مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور دغدغه‌ها و مشکلات خود را در خصوص نیروهای اعزامی بیان کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین