کد خبر: ۶۹۵۲۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴

دومین محموله واکسن «اسپوتنیک وی» به تهران رسید

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ورود دومین محموله واکسن کرونای روسی با عنوان «اسپوتنیک وی» به کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

"کیانوش جهانپور" جمعه شب در حساب توییتر خود نوشت: محموله دوم واکسن اسپوتنیک وی شامل ۱۰۰ هزار دوز واکسن چند روز زودتر از موعد، دقایقی پیش به تهران رسید.

وی ادامه داد: این محموله پس از برچسب گذاری و کدگذاری در سامانه TTAC برای واکسیناسیون کارکنان خط مقدم درمان در شبکه بهداشتی کشور توزیع خواهد شد.

دومین محموله واکسن «اسپوتنیک وی» به تهران رسید

به گزارش ایرنا، تاکنون ۲۶ کشور به کمپین واکسیناسیون با واکسن روسی اسپوتنیک وی پیوسته‌اند.

اولین محموله این واکسن به میزان ۲۰ هزار دوز پنجشنبه هفته گذشته (۱۶ بهمن) وارد کشور شد و روز ۲۱ بهمن با استفاده از این محموله واکسیناسیون کرونا در ایران با اولویت کادر بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانی آغاز شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
علی فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
دارند اتلاف وقت میکنند، ، ترکیه روزی ۳۰۰ هزار دوز تزریق میکند ما برای بهمن ماه ۱۲۰ هزار دوز کلا واکسن آورده ایم!!!!این بازی نیست،؟؟فقط درب خفه کن است؟؟ خجالت نمی کشند بعد از ۴ماه تاخیر یک ماه است با افکار عمومی و جان مردم بازی میکنند، گفته بودند تا آخر اسفند ۲ میلیون دوز واکسن روس میارند و از هند وچین هم واکسن میاد و همچنین از کواکس، پس چه شد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
دوست عزیز زیاد ناراحت نشو... مگر آمریکا و انگلیس که واکسیناسیون را شروع کرده اند میزان ابتلاء و مرگ و میرشان کم شده است؟... بهتر است به جای نق زدن کمی در باره موضوع تفکر کنیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین