کد خبر: ۶۹۵۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

بازگشت گل‌گهر به جمع مدعیان/ جلالی در باخت پوکر کرد

گل‌گهر سیرجان با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود نساجی گذشت و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.
بازگشت گل‌گهر به جمع مدعیان/ جلالی در باخت پوکر کرد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار کننده یکی از بازی‌های هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بودند که این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم سیرجانی به اتمام رسید.

ابتدا این تیم میهمان بود که به گل رسید. شاگردان امیر قلعه‌نویی عطش بیشتری برای رسیدن به گل داشتند و در دقیقه ۳۴ ارسال سعید صادقی از سمت چپ به داخل مخوطه جریمه رسید. ضربه بازیکن آبی‌پوش بعد از یک رفت و برگشت روی خط غلتید و به سختی توسط مدافعان نساجی برگشت داده شد ولی حسین خطیر دروازه بان تیم میزبان به اشتباه توپ را با ضربه‌ای عجیب وارد دروازه خودش کرد. این گلر جوان که مقابل استقلال هم بازی کرده بود قبل و بعد از این گل با ۲ واکنش تماشایی مانع از فروپاشی دروازه‌اش شده بود.

بعد از این گل نساجی کمی جلو کشید و در دقیقه سوم وقت‌های اضافه به نتیجه هم رسید. داور خطای بهنام برزای را بسیار سختگیرانه گرفت و حامد شیری موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه مهرداد بشاگردی را باز کند و همه چیز را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم بازهم این تیم امیر قلعه‌نویی بود که برای رسیدن به گل دوم تلاش کرد. اخراج بهزاد داوودی در دقیقه ۷۵ کار را برای تیم مجید جلالی سخت‌تر کرد و نهایتا ارسال‌های زیاد گل‌گهری‌ها نتیجه داد و گادوین منشا، بازیکن تعویضی تیم میهمان با ضربه‌ سری تماشایی گل دوم و پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه حسین خطیر کرد و به بدبیاری‌های خود پس از ۶ دیدار خاتمه داد و ۱۰ گله شد.

بازی در نهایت با برتری ۲ بر یک گل‌گهر به اتمام رسید و مجید جلالی در چهارمین بازی بازهم شکست خورد و نساجی برای دهمین دیدار متوالی در رسیدن به پیروزی ناکام ماند و با ۹ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند. گل‌گهر هم با ۲۲ امتیاز به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کرد.

ترکیب نساجی: حسین خطیر، حامد شیری، بهزاد داوودی، امیرمهدی جانملکی، مصطفی جوادیان، حسن نجفی، علی داوران، ایوب کلانتری، میلاد کمندانی، فرزاد زامهران، کریم اسلامی

ترکیب گل گهر: مهرداد بشاگردی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علی اصغر آشوری، رضا محمودآبادی، میلاد زکی پور، یونس شاکری، سعید صادقی، علیرضا آرتا، احمد زنده‌روح

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین