کد خبر: ۶۹۵۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

چهارمین بُرد متوالی پرسپولیس؛ یک گام تا صدر جدول

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل پیکان به چهارمین بُرد متوالی خود دست یافت تا تنها یک گام با صدر جدول و قهرمانی در نیم فصل فاصله داشته باشد.
چهارمین بُرد متوالی پرسپولیس؛ یک گام تا صدر جدول
آفتاب‌‌نیوز :

عصر امروز (یکشنبه) و در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس در ورزشگاه‌آزادی به مصاف پیکان رفت و به برتری یک بر صفر رسید و با ۲۷ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت. هم اکنون، سپاهان با ۲۸ امتیاز و یک بازی بیشتر، صدرنشین است.

«رضا عادل» قضاوت بازی را با کمک‌های «سعید قاسمی» و «علی رعیت» عهده‌دار بود.

پرسپولیس برای نزدیک شدن به صدر جدول نیاز مبرمی به کسب برتری داشت و بازی را تهاجمی آغاز کرد و نخستین فرصت در دقیقه نهم ایجاد شد که «وحید امیری» نتوانست گلزنی کند.

در ادامه پیکان روند بازی را به تعادل کشید و حتی می توانست در دقیقه ۱۸ به گل برسد که «فرزاد حاتمی» نتوانست بهره لازم را از موقعیت ببرد.

پیکان به پرتاب‌های اوت بلند «نادر محمدی» امید زیادی داشت و در دقیقه ۳۰ پرتاب او با ضربه سر بازیکن این تیم همراه شد و با اختلاف اندکی از روی دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل همراه شد تا همه چیز به نیمه دوم کشیده شود.

حملات پرسپولیس ادامه یافت و در دقیقه ۵۴ حرکت هماهنگ بازیکنان این تیم، توپ را در دهانه دروازه به «احمد نوراللهی» رساند تا او دروازه خالی پیکان را باز کند.

پیکان برای جبران نتیجه به طور مداوم از پرتاب‌های بلند «نادر محمدی» استفاده می کرد که در دقیقه ۶۸ پرتاب این بازیکن در پشت محوطه به «مجید عیدی» رسید که شوت سنگین و تماشایی او به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

در دقیقه ۹۲ اشتباه «حامد لک» در خروج از دروازه با ضربه مهاجم پیکان همراه شد و در آستانه توپ به دروازه، «سیدجلال حسینی» تیمش را نجات داد.

در نهایت این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی همراه بود و این تیم با کسب سه امتیاز این دیدار در جایگاه دوم رده‌بندی قرار گرفت.

حامد لک، کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی(مهدی عبدی)، وحید امیری و امید عالیشاه (محمدمهدی مهدی‌خانی)

محمد دریس، امیرحسین رنگرز، میلاد شیخی، آرش قادری(محمدامین درویشی)، نادرمحمدی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، امیر روستایی(معین عباسیان)، فرزاد حاتمی (رضا جبیره) و مجید عیدی و اسماعیل بابایی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین