کد خبر: ۶۹۵۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تبلیغات

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ فرصتی برای کسب‌وکار‌ها در میدان شوش

مجتمع تجاری جهیزیه ایران در قلب شوش ساخته شد تا فضا را تغییر دهد. این مجتمع مثل مجتمع‌های شمال شهر روی باغات و با قطع درختان ساخته نشد بلکه روی منطقه‌ای ساخته شد که ویرانه و پر از آسیب اجتماعی بود. این مجتمع چنان محلی را امروز به یک مرکز اشتغال بزرگ برای اهالی منطقه تبدیل کرد و باعث شد تا حتی از شمال شهر هم خریداران به سمت شوش بیایند.
آفتاب‌‌نیوز :

مجتمع تجاری جهیزیه ایران یکی از جدیدترین مجتمع‌های تجاری ساخته در منطقه شوش و یکی از مجهزترین مجتمع‌های تجاری سطح تهران است که تلاش دارد سطح جدید از خدمات را به فروشندگان و مشتریان خود ارائه دهد.

از قابلمه تا گاز، تلویزیون و دیگر وسایل یک زندگی کامل با بهترین قیمت ممکن در این مجتمع تجاری فراهم شده است و مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده و در نهایت امنیت و آرامش دست به خرید بزنند. امکانات کامل این مجتمع، از جمله پارکینگ فوق‌العاده آن، فوت کورت و اتاق نگهداری از کودک باعث می‌شود تا شما هیچ نگرانی خاصی در خرید کردن نداشته باشید.

نکته قابل توجه درباره این مجتمع تجاری این است که اولویت استخدام نیروی خود را به ساکنان منطقه اختصاص داده است و قصد دارد با رویکردی که دارد به توسعه تجارت و اقتصاد در جنوب تهران کمک کند. اغراق نیست اگر این مرکز تجاری را فرصتی برای کسب‌وکار‌ها در قلب میدان شوش بدانیم.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ فرصتی برای کسب‌وکار‌ها در میدان شوش

قصه مجتمع تجاری جهیزیه ایران

مجتمع تجاری جهیزیه ایران با ۱۴۰ هزار متر زیربنا در ۱۴ طبقه با ظرفیت پارکینگی بیش از ۲۵۰۰ خودرو درست در قلب میدان شوش ساخته شده است و در ۵ طبقه تجاری خود بیش از ۱۰۰۰ واحد فروشگاه با متراژ‌های مختلف را جا داده است. طبقه ۴ ام این مجتمع تجاری نیز یک فلت ۱۰ هزار متری است که برای فروشگاه زنجیره‌ای یا سالن مناسب است.

مراحل آغازین ساخت این مجتمع تجاری بیش از یک دهه پیش شروع شد. وقتی که مالکان مجتمع تجاری جهیزیه ایران تصمیم گرفتند کلنگ یک از مجهزترین و مدرن‌ترین مجتمع‌های تجاری تهران را به جای الهیه یا اقدسیه در قلب شوش به زمین بزنند. اما چرا مالکان این مجتمع شوش را به عنوان نقطه هدف خود انتخاب کردند؟

احتمالاً این سؤال برای شما هم ایجاد شده است که چرا باید چنین مجتمع تجاری عظیم را در شوش ساخت. اشتغال آفرینی، کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه و تغییر استاندارد‌های فروشگاهی در این منطقه یکی از اصلی‌ترین اهداف تیم مجتمع تجاری جهیزیه ایران است. این مجتمع تجاری تمرکز خود را روی حمایت از تولید ملی گذاشته است و در حال مهیا کردن امکانات حضور معتبرترین برند‌های ایرانی در حوزه لوازم خانگی در این فروشگاه است.

حمایت از توسعه محلی

مجتمع تجاری جهیزیه ایران در قلب شوش ساخته شد تا فضا را تغییر دهد. این مجتمع مثل مجتمع‌های شمال شهر روی باغات و با قطع درختان ساخته نشد بلکه روی منطقه‌ای ساخته شد که ویرانه و پر از آسیب اجتماعی بود. این مجتمع چنان محلی را امروز به یک مرکز اشتغال بزرگ برای اهالی منطقه تبدیل کرد و باعث شد تا حتی از شمال شهر هم خریداران به سمت شوش بیایند.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ فرصتی برای کسب‌وکار‌ها در میدان شوش

به گفته مدیران این مجتمع تجاری، اولویت جذب نیرو‌های خدماتی این مجتمع از نگهبان، منشی تا کادر فروشنده غذا و دیگر نیرو‌های مورد نیاز مجموعه با اولویت اهالی شوش جذب می‌شود. به این شکل هم نیرو‌های کارآمدی بیشتری دارند هم ظرفیت اشتغال مجموعه به طور کامل صرف جوانان همان منطقه می‌شود.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ الگوی بهبود استاندارد مراکز خرید

هدف اصلی مجتمع تجاری جهیزیه ایران، آن طور که از نامش پیداست، آن است که هر کسی بتواند صفر تا صد وسایل شروع یک زندگی را تأمین کند. این صفر تا صد از قابلمه تا یخچال گاز و سرویس خواب را شامل می‌شود. با این همه چنین خریدی وقت گیر است. شما به پارکینگ، سرویس بهداشتی، غذا و حتی شاید مکانی برای استراحت و نماز نیاز داشته باشید. برای هیچ کدام از این موارد نیاز نیست از مجتمع تجاری جهیزیه ایران خارج شوید.

در هر طبقه این مجتمع تجاری ۱۶ واحد سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی موجود است. فضایی ویژه نیز برای نگهداری از کودکان تدارک دیده شده که مربیان آموزش‌دیده در طول خرید با کودکان بازی کردن و از آنان مراقبت می‌کنند. ۴۸ پله برقی، ۹ آسانسور نفر بر و ۱ آسانسور باری موجود در کل مجتمع موجود است. مسجدی کوچک با مهراب و منبر نیز در این مرکز خرید وجود دارد که هم فضای نیایش، استراحت و البته تعویض لباس نوزادان را فراهم کرده است.

برای غذا خوردن هم فودکورت مجتمع تجاری جهیزیه ایران به اندازه ۵۰۰ صندلی ظرفیت دارد که با کافی‌شاپ، غذا‌های ایران و فست فود تجهیز خواهد شد و مدیریت آن بر عهده یکی از معتبرترین برند‌های بین‌المللی صنعت غذای جهان خواهد بود. به جز این شما در بام این مجموعه امکانات ورزشی فوق‌العاده‌ای خواهید داشت.

اما نقطه قوت دیگر مجتمع تجاری جهیزیه ایران پارکینگ بزرگ آن است که در منطقه شوش یک اتفاق بی‌نظیر حساب می‌شود. این پارکینگ ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ خودرو را دارد که در منطقه شلوغی مثل شوش اتفاقی فوق‌العاده است که بارانداز فروشندگان نیز در آن مهیا شده است. در کنار این پارکینگ ۶۰۰ انبار هم برای فروشندگان مهیا شده است.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ فرصتی برای کسب‌وکار‌ها در میدان شوش

جهیزیه ایران؛ حامی تولیدکنندگان داخلی

ویژگی مهم دیگری که باید درباره مجتمع تجاری جهیزیه ایران مورد توجه قرار بگیرد قیمت منصفانه مغازه‌های آن است که در مقایسه با امکانات کم نظیر آن به شدت قابل ملاحظه است و با مجتمع‌های تجاری دیگر قابل مقایسه نیست. این قیمت مناسب محصول حضور برنده‌های معتبر در این مرکز خرید است.

اگر دنبال خرید یا اجاره یک واحد تجاری نوساز، شیک، مدرن و خوش قیمت در یکی از مجهزترین مجتمع‌ترین‌های تجاری تهران هستید حتماً سری به جهیزیه ایران بزنید.

چرا باید جهیزیه ایران را خرید مغازه انتخاب کنیم؟

پاسخ این پرسش برای خریداران ساده است. شما در مرکز خرید جهیزیه ایران یکی از امن‌ترین، ارزان‌ترین، متنوع‌ترین، باکیفیت‌ترین و البته آرامش‌بخش‌ترین خرید‌های را خواهید داشت. در جهیزیه ایران نه نگران پارکینگ خواهید بود و نه نگران کودکان خود. این مجموعه تمام نگرانی‌ها مشتری را مدنظر قرار داده و آن را برطرف می‌کند.

اما مهم‌ترین ویژگی جهیزیه ایران برای خریداران واحد تجاری قیمت مناسب آن نسبت به امکانات آن است. شما می‌توانید واحد‌های جهیزیه ایران را با قیمت بسیار مناسب اجاره کرده یا بخرید. این قیمت در مقایسه با مجتمع‌های تجاری دیگر بسیار منطقی و به صرفه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
اولا فوت کورت نیست فود کورت است. (Food Court) . ثانیا نیازی به واژه لاتین نیست می توان گفت مجتمع غذا خوری .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین