کد خبر: ۶۹۵۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۲

انتقاد ذوالفقارنسب از باشگاه ملوان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی ذوب آهن اصفهان با انتقاد از عدم برف روبی استادیوم تختی بندرانزلی توسط مسئولان این شهرستان خواستار جبران هزینه‌های صورت گرفته این تیم برای سفر به بندرانزلی شد. 

بیژن ذوالفقار نسب با بیان این مطلب اظهار داشت: بارش برف اخیر در شهرستان بندرانزلی از 10 روز پیش از برگزاری دیدار ملوان مقابل ذوب آهن قطع شده بود و مسئولان ملوان و تربیت بدنی انزلی با علم به اینكه این دیدار 2 بهمن ماه باید برگزار می شد می‌توانستند با برف روبی حداقل 10 سانتی متر در هر روز از این استادیوم شرایط را برای برگزاری این دیدار فراهم كنند.


وی خاطر نشان كرد: با توجه به تاكید سازمان لیگ برتر مبنی بر برگزاری این دیدار خود را مهیای سفر به بندرانزلی نمودیم و در روز برگزاری این دیدار نیز با تمام توان آماده دیدار با ملوان بودیم ولی در كمال تعجب پس از حضور در استادیوم متوجه شدیم كه اقدام خاصی جهت برف روبی صورت نگرفته است در حالی كه جهت انجام این سفر متحمل هزینه های زیادی شدیم و به طور حتم از از مسئولان میزبان به دلیل عدم مهیا ساختن شرایط برگزاری این دیدار شكایت خواهیم كرد.


دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال صبح سه‌شنبه با رای ناظر داور و فدراسیون فوتبال به تعویق افتاد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین