کد خبر: ۶۹۵۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

بارش باران در ۷ استان و ترافیک نیمه سنگین در سه جاده

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از بارش باران در هفت استان کشور خبر داد و از هموطنان خواست در صورت تردد از این استان‌ها فاصله جانبی و طولی خود با سایر خودروهایی ‌جلویی را رعایت کنند.
بارش باران در ۷ استان و ترافیک نیمه سنگین در سه جاده
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی افزود: اکنون در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان و گیلان بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج(پل استاندارد تا پل فردیس)، آزادراه کرج-تهران(پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) و محور شهریار-تهران(پلیس راه تا پل کفش ملی) نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

سرهنگ شیرانی افزود: به دلیل عملیات کارگاه جاده ای استان مازندران، محور چالوس حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ (مرزن آباد تا دزدبن) انجام عملیات ترانشه برداری از ساعت ۸ تا ۱۷ تا روز ۱۲ اسفند در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به استثنای روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا محدودیت شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی همچنان ادامه خواهد داشت.

شیرانی ادامه داد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین