کد خبر: ۶۹۵۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

اعلام قیمت تخم مرغ شناسنامه دار بسته بندی شده

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در ۷ نوع بسته اعلام و قیمت های ۵۷۰۰ تومان تا ۳۶ هزار تومان برای بسته های ۴ عددی تا ۳۰ عددی تعیین شد.
اعلام قیمت تخم مرغ شناسنامه دار بسته بندی شده
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت تخم مرغ شناسنامه دار و بسته بندی شده در 7 بسته متفاوت از لحاظ تعداد تخم مرغ اعلام و در فاصله قیمتی 5 هزار و 700 تومان تا 36 هزار تومان تعیین و به روسای جهادکشاورزی استان ها ابلاغ شد.

بر این اساس قیمت تخم مرغ در بسته 4 عددی 5700 تومان، بسته 6 عددی 8700 تومان،بسته 9 عددی 13 هزار تومان،بسته 15 عددی 21500 تومان،بسته 20 عددی 28800 تومان،24 عددی 34 هزار و 500 تومان و بسته 30 عددی 36 هزار تومان تعیین شد.

قیمت فروش هر عدد تخم مرغ نیز 1100 تومان تعیین شد.

متن نامه معاون وزیر جهاد کشاورزی به روسای سازمان جهاد کشاورزی استان ها به شرح زیر است.

ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان‌(کلیه استانها)

موضوع: قیمت تخم مرغ

احتراما با توجه به تامین کامل نهاده های واحدهای مرغداری از طریق سامانه بازارگاه توزیع تخم مرغ با قیمت‌های مصوب کارگروه تنظیم بازار به شرح زیر الزامی است. برای اجرایی شدن این مهم عرضه انواع تخم مرغ از تاریخ 1399/11/20 منوط به درج قیمت مصوب می‌باشد.

1) حداکثر قیمت تخم مرغ شناسنامه‌دار بر اساس نامه شماره 60/260731 مورخ 99/10/29 معاون محترم بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار به شرح جدول زیر خواهد بود.

اعلام قیمت تخم مرغ شناسنامه دار بسته بندی شده


2) علاوه بر درج تاریخ مصرف روی تخم مرغ فله، درج قیمت حداکثر 11000 ریال روی هر عدد تخم مرغ فله ای الزامی است.

3) در صورت عدم امکان درج قیمت توسط واحد تولیدی، موظفند تخم مرغ تولیدی فاقد قیمت ثبت شده را در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام کشور به عنوان مباشر قرار داده تا با رعایت موارد فوق نسبت به عرضه تخم مرغ اقدام نماید.

بدیهی است تخم مرغ توزیعی بدون درج قیمت مشمول مقررات تعزیرات خواهد شد.

خواهشمند است دستور فرمایید با رعایت دقیق موارد مندرج در این دستورالعمل نسبت به توزیع تخم مرغ و ساماندهی بازار آن در سطح استان اقدام و نتیجه این معاونت را به صورت روزانه مطلع نمایند. لازم به یادآوری است پیرو هماهنگی انجام شده با دفتر وزارتی موارد مندرج در این ابلاغیه به شیوه نامه تخصیص نهاده‌های خوراکی به واحدهای مرغ تخمگذار در ازای تحویل تخم مرغ تولیدی که طی نامه شماره 020/25558 مورخ 99/10/21 توسط وزیر محترم ابلاغ گردید، اضافه می‌شود.

امید گیلان پور
معاون وزیر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
البته همه ریزهاشو بسته بندی میکنن درشتهاشو کیلویی میفروشند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین