کد خبر: ۶۹۵۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

۴ نفر از عاملان قتل تبعه خارجی در قشم دستگیر شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی قشم از دستگیری قاتل تبعه خارجی و همدستان او در کمتر از 12 ساعت در این شهرستان خبر داد.
۴ نفر از عاملان قتل تبعه خارجی در قشم دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مجتبی راستخدیو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول خبر مبنی بر وقوع درگیری بین چند نفر از اتباع خارجی و وقوع یک فقره قتل با استفاده از سلاح سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از همان ساعت اول با دستورات لازم، اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری عاملان و ضارب مقتول پرونده صادر شد، افزود: سرنخ ها حاکی از خروج و متواری شدن عاملان درگیری و ضارب اصلی به سمت غرب جزیره بود که با تشکیل چند تیم مجرب عوامل پلیس در محل حاضر شدند.

این مسئول انتظامی با اشاره به همکاری مثال زدنی مجدانه اهالی و جوانان غیور روستای سهیلی در دستگیری عاملان این جنایت اظهار داشت : مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان قشم با افتخار قدردان همکاری این عزیزان بوده و این انسجام و تعامل شجاعانه با پلیس را به عنوان نقطه عطفی در ایجاد امنیت مورد قدردانی قرار می‌دهد.

راستخدیو تاکید کرد : ۴ تن از عاملان حادثه قتل تبعه خارجی که متاسفانه به دست هموطن خود به قتل رسید در کمتر از ۱۲ ساعت و قبل طلوع آفتاب روز جاری توسط پلیس دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی تاکید کرد : مراحل مقدماتی و تشکیل پرونده در دستور کار بوده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی می شوند.

به گزارش فارس، پیش از این نیز سرشبکه مواد فروشان روستاهای لافت، باسعیدو، گوران، سلخ، دولاب و شهر طبل در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین