کد خبر: ۶۹۶۰۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

تثبیت نرخ‌ها در بازار خودرو/ افت ۳۰ درصدی قیمت خودروهای خارجی

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار داشت:‌ قیمت خودروهای خارجی نسبت به دوماه گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است وافزایش نرخ دلار و به تبع آن افزایش نسبی قیمت خودروها بر نرخ خودروهای خارجی تاثیری نگذاشته است چراکه در این بازار خریداری وجود ندارد.
تثبیت نرخ‌ها در بازار خودرو/ افت ۳۰ درصدی قیمت خودروهای خارجی
آفتاب‌‌نیوز :

نعمت‌الله کاشانی‌نسب در مورد وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: قیمت‌ها تقریبا ثابت شده است و خرید و فروش فقط از طرف کسانی که مصرف‌کننده واقعی هستند، صورت می‌گیرد.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به نرخ روز خودرو تصریح کرد: پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۱۹۵ تا ۱۹۶ میلیون تومان و تیپ ۵ حدود ۲۷۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار ۲۵۰ میلیون تومان، پراید ۱۰۸ تا ۱۱۰ میلیون تومان، پژوپارس ۲۱۵ میلیون تومان و پژوپارس دوگانه‌سوز ۲۳۸ تا ۲۳۹ میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار ۱۲۲ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ حدود ۱۸۸ تا ۱۹۰ میلیون تومان و کوئیک ۱۴۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

وی درباره وضعیت خودروهای خارجی نیز گفت:‌ بازار خودروهای خارجی دچار رکود است و خرید و فروشی برای این خودروها صورت نمی‌گیرد. قیمت خودروهای خارجی نسبت به دوماه گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است و افزایش نرخ دلار و به تبع آن افزایش نسبی قیمت خودروها بر نرخ خودروهای خارجی تاثیری نگذاشته است چراکه در این بازار خریداری وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین