کد خبر: ۶۹۶۱۹۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حجم خسارت زلزله در سی سخت بسیار بالاست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حجم خسارت های زلزله سی سخت بالاست، گفت: میزان آسیب وارد شده به منازل بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد است.
حجم خسارت زلزله در سی سخت بسیار بالاست
آفتاب‌‌نیوز :

حسین کلانتری به ایرنا اظهار داشت: زمین لرزه سی سخت تاکنون ۶۳ مصدوم برجای گذاشته است و تاکنون ۲۵ نفر از مصدومان برای درمان به بیمارستان یاسوج منتقل شده و بقیه توسط کادر درمان در سی سخت مداوا شدند.

استاندار کهکیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به محض وقوع زلزله وارد شهر سی سخت شدیم و اردوگاه اسکان اضطراری در این شهر راه اندازی شد ضمن اینکه چادر و اقلام امدادی تحویل مردم خواهد شد.

کلانتری با تاکید بر اینکه بارش باران و شرایط جوی امدادرسانی را با مشکل رو به رو کرده است، گفت: وضعیت مردم زلزله زده را به شکل میدانی رصد کرده و پیگیر نیازهای آن ها هستیم.

وی عنوان کرد که هم اکنون اقلام امدادی از جمله چادر، پتو و بسته‌ های امدادی بین مردم در حال توزیع است‌.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ دهم ریشتر ، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه ؛چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند. مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

براساس این گزارش ،زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین