کد خبر: ۶۹۶۳۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۵

حرکت عجیب و جنجالی علیفر روی آنتن شبکه سه

علیرضا علیفر گزارشگر تلویزیون در برنامه عطسه اعلام کرد که رضا رشیدپور به شدت او را آزرده خاطر کرده است.
حرکت عجیب و جنجالی علیفر روی آنتن شبکه سه
آفتاب‌‌نیوز :

در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ بود که اتفاق عجیبی در گزارش یکی از این دیدارها رخ داد. کاربری اهل خورموج استان بوشهر به نام امیر عنوان کرده بود با اطلاع از اینکه قرار است گزارش دیدار تیم های ایرلند و لهستان را سرهنگ علیفر گزارش کند، قصد دارد با او شوخی کند.

از آنجایی که سرهنگ علیفر در گزارش بازی هایش از اطلاعات ویکی پدیایی استفاده می کند، این کاربر به صفحه ویکی پدیای استادیوم نیس محل برگزاری دیدار ایرلند و لهستان رفته و نام مهندس ناظر استادیوم را به امیر دولاب تغییر داده است و از قضا سرهنگ علیفر به مانند همیشه اطلاعات استادیوم را از ویکی پدیا چک کرده و در دقیقه ۷۶ بازی نام مهندس ناظر استادیوم را امیر دولاب معرفی می‌کند!

این اتفاق با واکنش های بسیار زیادی در فضای مجازی همراه شد. رضا رشیدپور مجری با سابقه تلویزیون نیز در یکی از برنامه ها، با این اشتباه سرهنگ علیفر دست به شوخی زد که این اتفاق با واکنش بسیار شدید علیفر مواجه شد و او بیانیه ای نیز در این خصوص صادر کرد.

سرهنگ علیفر مهمان برنامه عطسه بود. او در قسمتی از این گفتگو و زمانیکه تصاویری از افراد مختلف بر روی صفحه نمایش درج شد، پس از دیدن عکس رضا رشیدپور واکنش جالبی داشت. او با اشاره به اتفاق پیش آمده درخصوص این اشتباه در حین گزارش بازی لهستان و ایرلند گفت: «یک تبهکار اینترنتی اسم خودش را بر روی سازنده استادیوم گذاشته بود. او بعدها گفته بود که آرزو داشته‌ام اسمم در یک برنامه زنده شبکه سوم برده شود.»

اشتباه مال همه است

وی در ادامه گفت: «یکی از همکاران به شدت من را آزرده کردند. ایشان آقای رشید پور بودند.» علیفر در این لحظه خطاب به ترابیان مجری برنامه عطسه گفت: «شما به عنوان مجری در برنامه تان یک اشتباهی مرتکب می شوید. در رسانه ها همه به شما حمله می کنند. آن زمانی است که باید همکارانتان از شما حمایت کنند. اشتباه مال همه است و آقای ترابیان نیز اشتباه کرده است و در برنامه زنده این مسائل طبیعی است.»

علیفر گفت: «من هر جایی عکس آقای رشیدپور را ببینم، رویم را بر می گردانم. متأسفم این را عرض بکنم.»

علیفر در این لحظه با قهقهه زدن و خندیدن در حالیکه ادای رشید پور را در می آورد صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: «ایشان در برنامه ای شروع کردند به خندیدن و کلمه دروازه دولاب را بارها به کار بردند.»

او سپس حرف هایش را اینگونه ادامه داد: «من در رسانه ها بیانیه ای صادر و به شدت از کسانی که از همکار خود حمایت نمی کنند اعلام انزجار کردم. بیانیه خیلی تند و تیزی منتشر کردم صرفا به خاطر کسانی که منتظر هستند از اتفاقات به سود خودشان استفاده کنند.»

سوال علیفر از رشیدپور: شما دنبال چه چیزی هستید؟!

علیفر در پایان خطاب به رضا رشیدپور گفت: «ایشان دنبال چه چیزی است که به همکار خودش غش غش بخندد و کلمه دروازه دولاب را به کار ببرد. شما دنبال چه چیزی هستید؟ شما مجری که هستی، تهیه کننده که هستی، پول خوب در تلویزیون در می آوری، دائم روی آنتن هم هستی. رفتار شما درباره شخصی مثل من با این کسوت، اعتبار و سن و سال درست است؟ این مسائل باعث می شود انسان خودش را نشان دهد.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین