کد خبر: ۶۹۶۴۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

ترامپ در هتلش چطور غذا می‌خورد

بر اساس افشاگری کارمندان هتل بین‌المللی ترامپ در واشنگتن دی‌سی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا همواره تاکید داشت که نوشابه کوکاکولای رژیمی‌اش در جلوی چشمش باز شود و صدای باز شدن پلمب بطری کچاپ جدید را بشنود.
ترامپ در هتلش چطور غذا می‌خورد
آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تقاضا می‌کرد هنگام صرف شامل در هتلش در واشنگتن دی.سی بطری نوشابه کوکاکولای رژیمی‌اش در جلوی چشمانش باز شود در حالی که ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا نیز شام خود را در صورتی که تزئینات رویش بود، پس می‌فرستاد.

به گزارش دیلی میل، این جزئیات درباره ملزومات این زوج اول سابق آمریکا و دوستان درجه اول جمهوریخواهشان در یک مقاله جدید در مجله واشنگتونین که به گفتگو با کارمندان سابق هتل بین‌المللی ترامپ در واشنگتن دی.سی درباره اتفاقات زمانی که این رئیس جمهور سابق برای شام به آنجا می‌آمد مطرح شده است.

ترامپ برای صرف شام به ندرت به جایی در پایتخت آمریکا به غیر از هتل متعلق به خودش که فاصله چندانی با کاخ سفید نداشت می‌رفت. و او همواره پشت میز شماره 72 – میزی دایره شکل در وسط نیم اشکوب هتل ترامپ که در وسط تحرکات بوده و ندیدنش غیر ممکن بود، می‌نشست.

این میز همواره در رزرو رئیس جمهور آمریکا بوده حتی اگر شبهای متوالی در صورت نیامدن ترامپ خالی بماند.

در یک سند "رویه عمل استاندارد" که به دست واشنگتونین رسیده، گام به گام اتفاقاتی که در زمان صرف شام ترامپ در رستوران هتل می‌افتد شرح داده شده است.

در این سند شرح داده شده که به مجرد نشستن ترامپ پیشخدمت "با ملاحظه یک بطری ضدعفونی کننده دست پیورل را ارائه می‌کند" (حتی قبل از شیوع ویروس کووید). ترامپ به وسواس داشتن به میکروب معروف است.

سپس پیشخدمت باید به او بگوید: "روزتان بخیر آقای رئیس جمهور. دوست داریم کوکاکولای رژیمی شما با یخ باشد یا بدون یخ؟

جزئیات ریخت سودا نیز هفت گام طول کشیده و در چهار تصویر توضیح داده شده است.

بطری کوکاکولای رژیمی ترامپ باید در جلوی خودش باز شود و "هرگز قبل از آن باز نشده باشد". پیش خدمت باید یک بازکننده درب بطری را از یک سوم پاینی دسته‌اش در یک دست و بطری کوکاکولای رژیمی را نیز از یک سوم پایینی‌اش در دست دیگر داشته باشد.

همچنین نوشیدنی باید سمت دست راست رئیس جمهور قرار بگیرد: "تا زمان رفتن رئیس جمهور تکرار کنید".

ترامپ همواره یک غذای یکسان را می‌خورد: خوراک میگو، استیک خوب پخته شده و سیب زمینی سرخ کرده (به علاوه گاهی پای سیب یا کیک شکلات برای دسر.)

همچنین شیرینی مغزدار نیز برای سرویس دوم باید در عرض دو دقیقه آورده شود و خوراک خرچنگ نیز فورا آورده شود.

پیشخدمت باید در جلوی ترامپ درب مینی بطری‌های شیشه‌ای سس کچاپ هاینتز را باز کرده و دقت کند که او با صدای "پاپ" باز شدن درب سس را بشنود.

علاوه بر آن باید در هر بار بازدید ترامپ یک سینی غذای فست فودی نیز موجود باشد.

از سوی دیگر ملانیا، همسر دونالد ترامپ نیز عادات خودش را داشته از جمله اینکه غذایش بدون تزئینات باشد و یک بار نیز غذایش را به دلیل داشتن تزئین با جعفری و پیازچه پس فرستاد.

ترامپ غذایش را پس نمیفرستاد اما یک بار از این شکایت کرد که چرا یک همراهش در میز شام استیکی بزرگتر از استیک او داشت. رستوران برای ترامپ از میگوهای بزرگ و استیک‌های توماهاک استفاده می‌کرد.

او یک مصرف کننده همیشگی نوشابه کوکاکولای رژیمی بوده و روزی چند لیوان از این نوشابه میخورد. او دکمه ویژه‌ای روی میز کارش در دفتر بیضی کاخ سفید داشت که زمان نیاز به سودای بیشتر آن را فشار می‌داد.

در زمان دولت ترامپ هتل وی در مرکز واشنگتن دی.سی محل رفت و آمد چهره‌های جمهوریخواه و طرفداران شعار "آمریکا را دوباره بزرگ کنیم" بود. و کارمندان هتل همواره برای پذیرایی از هر نام مشهور جمهوریخواهی که ممکن بوده به آنجا بیاید، آماده بودند.

برخی کارمندان کاخ سفید تحت رهبری ترامپ خواستار آن بودند که با آنها مثل ستاره‌ها رفتار شود. در یک موقعتیت، زمانی که آشپزخانه سفارش "هوپ هیکس"، از کارمندان ارشد کاخ سفید ترامپ را طول داد، او به کارمندان گفت: شما نمی‌دانید من کی هستم؟ سپس مدیر از او عذرخواهی کرده و برای او یک "طوفان دسر" فرستاد.

اما بدنام‌ترین چهره وی.آی.پی "رودی جولیانی"، وکیل شخصی ترامپ بود که کل روز را در یک میز در قسمت پایین‌تر رستوران می‌ماند.

او در آنجا بیشتر از خوردن کارهای دیگر می‌کرد بنابراین کارمندان یک تابلو آماده کرده بودند که رویش نوشته شده بود: "دفتر شخصی رودولف دبلیو. جولیانی" که هر زمان او آنجا بود، آن را رویش می‌گذاشتند.

یک مدیر سابق هتل به مجله گفت: "جولیانی بزرگترین مایه آزار و اذیت من بود." در مقابل بچه‌های ترامپ به عنوان افرادی با جنجال کم و مودب توصیف شدند.

کارمندان سابق گفتند تنها کار از روی هوسی که ایوانکا دختر ترامپ انجام داد این بود که یک بار با لباس یوگا ظاهر شد و در نوشیدنی مارگاریتا افراط کرد.

ترامپ در هتلش چطور غذا می‌خورد

ترامپ در هتلش چطور غذا می‌خورد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رضاصالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
زباله گرد های ما مردم فقیر کشورمان چطور غذا میخورن یا شایدم خیلی کم غذا میخورن چون گوشت مرغ ماهی لبنیات حبوبات گرون . خبر از این بهتر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین