کد خبر: ۶۹۶۴۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

با 9 میلیون چه لپ تاپ هایی می توانیم بخریم؟ +جدول

لپ تاپ 15 اینچی لنوو Ideapad V130- مدل PC را می توان با قیمت 9 میلیون و 200 هزار تومان خریداری کرد که جزو ارزان ترین و پرفروش ترین لپ تاپ های بازار به شمار می رود.
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های تردد، این روزها میزان استفاده از گوشی های هوشمند و لپ تاپ برای شرکت در کلاس های دانشگاه و مدرسه و همچنین انجام دروکاری، بسیار بیشتر از قبل شده است.

بازار لپ تاپ و کامپیوتر تقریبا در طول یک سال اخیر نسبت به سایر بازارها، مشتریان خود را داشته و رکود کمتری در این بازار نسبت به سایر مشاغل مشاهده می شود؛ البته با توجه به نوسانات نرخ دلار ، یافتن محصولات ارزان کار راحتی نیست و برای خرید لپ تاپ ضمن جستجوی فراوان، باید دقت کافی داشت.

با 9 میلیون چه لپ تاپ هایی می توانیم بخریم؟ +جدول

برای خرید لپ تاپ با بودجه 9 میلیون تومان تقریبا انتخاب های محدودی دارید؛ اما 8 لپ تاپی که می توانید با این مبلغ خریداری کنید در ادامه لیست شده است؛

لپ تاپ 15 اینچی لنوو Ideapad V130- مدل PC را می توان با قیمت 9 میلیون و 200 هزار تومان خریداری کرد که جزو ارزان ترین و پرفروش ترین لپ تاپ های بازار به شمار می رود. همچنین لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA - A به قیمت 9 میلیون و 900 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین