کد خبر: ۶۹۶۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

دستگیری ماساژور شیّاد در همدان

مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از بازداشت فردی خبر داد که براساس بررسی‌های به عمل آمده فاقد هر گونه مجوز قانونی از مراجع ذی‌صلاح بوده و اقدام به ماساژدرمانی حتی برای بانوان می‌کرد.
دستگیری ماساژور شیّاد در همدان
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر محمد کریمی با اعلام خبر بازداشت این فرد شیاد، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: این فرد در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعان می‌کرد.

وی افزود: متهم دستگیر شده ضمن تبلیغات در فضای مجازی در زمینه ماساژدرمانی، در تبلیغاتی که به صورت کارت ویزیت تهیه شده بود و تعداد بسیار زیادی از این کارت ها در محل انجام فعالیت‌های خلاف قانون وی موجود بود، خود را محقق، سخنران در حوزه‌های انگیزشی امید به زندگی، ثروت اندوزی و کسب ثروت و همچنین تدریس خصوصی و کاربردی دروس حسابداری در مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی، انجام پروژه‌های مالی، کارآموزی، نگارش مقاله و تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی معرفی کرده است.

کریمی با بیان اینکه این اقدام با همکاری معاونت ارجاعی دادستان، پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری ۱۱۵ انجام شد، ادامه داد: در سال جاری بیش از ۱۰ واحد متخلف که در زمینه ماساژ درمانی حتی برای جنس مخالف فعالیت داشته اند، شناسایی شده و در زمینه پلمب واحد متخلف و جلب این افراد اقدامات لازم صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، وی ضمن تأکید بر نظارت مستمر در راستای سلامت مردم به شهروندان توصیه کرد: برای خدمات درمانی به ویژه ماساژدرمانی و درمان های سنتی به مراکز فیزیوتراپی و پزشکان طب سنتی ایرانی سطح شهر که دارای مجوز بوده و با رعایت اصول پزشکی و اخلاقی مبادرت به این کار می کنند، مراجعه کرده و از مراجعه به افراد شیاد که بعضاً سلامت جسمی و روحی و روانی مراجعان را به خطر می‌اندازند، خوداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین