کد خبر: ۶۹۶۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰

مسیر ارتباطی ایلام به خوزستان مسدود شد

فرماندار شهرستان دهلران گفت: مسیر ارتباطی ایلام به استان خوزستان با توجه به شرایط قرمز و بحرانی که در استان خوزستان به وجود آمده، مسدود شد.
مسیر ارتباطی ایلام به خوزستان مسدود شد
آفتاب‌‌نیوز :

مجید عسگری گفت: با توجه به شرایط قرمز و بحرانی که در استان خوزستان به وجود آمده، مسیر ارتباطی ایلام به استان خوزستان مسدود می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروهای غیر بومی در مسیر ورودی و تردد خودروهای بومی در مسیر خروجی شهرستان به سمت خوزستان ممنوع است، افزود: با توجه به تصمیماتی که در ستاد تسهیل اتخاذ شده این محدودیت اجرایی می‌شود.

فرماندار دهلران تصریح کرد: این محدویت‌ها شامل خودروهای امدادی، حامل مواد غذایی و فاسدشدنی، سوخت نمی‌شود.

ورودی‌های شهرستان دزفول مسدود خواهند شد

علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول kdc در حاشیه بازدید از خیابان‌های شهرستان و بررسی تعطیلی اصناف، اظهار کرد: جلسه شهرستانی مقابله با کرونا به صورت اضطراری برگزار شد که مقرر گردید از روز سه‌شنبه خیابان‌های اصلی شهر مسدود شوند که از آن پس اصناف موجود در این خیابان‌ها مجاز به فعالیت نخواهند بود.

وی افزود: اصناف دیگر خیابان‌های شهر تا ساعت ۲۱ مجاز به فعالیت هستند و پس از آن ملزم به تعطیلی واحد خود می‌باشند همچنین هایپرهای بزرگ شهرستان در روزهایی که اعلام خواهد شد اجازه فعالیت نخواهند داشت.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: اصنافی که در اجرای محدودیت‌ها همکاری نداشتند امشب با کمک پلیس راهور و نیروی انتظامی پلمب و خودروهایی که در سطح شهر تردد داشتند ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.  متأسفانه وضعیت کرونا در شهرستان دزفول به سمت بحرانی شدن در حرکت است و از مردم تقاضا داریم با اجرای محدودیت‌ها به بهبود شرایط کمک کنند.

علی فرهمندپور تصریح کرد: بنده به‌عنوان فرماندار شهرستان مسئول حفظ سلامت مردم هستم درصورتی‌که بر اوضاع اصناف در شرایط فعلی اقتصادی کشور واقف هستیم اما باید همانند گذشته با یک همکاری دسته‌جمعی شرایط را کنترل نماییم. افرادی که قصد سفر به دزفول را دارند مطلع باشند که ورودی‌های شهرستان مسدود شدند و تردد پلاک‌های غیربومی در هر ساعت از شبانه‌روز در شهر ممنوع است همچنین تردد پس از ساعت ۲۱ برای کلیه خودروهای پلاک بومی و غیربومی تخلف محسوب می‌شود. اعمال این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم است که از شهروندان تقاضا داریم با لحظه‌ای سهل‌انگاری سلامتی همنوعان خود را به خطر نیندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین