پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۶۹۶۸۱۳
۱۳:۱۹
۱۳۹۹/۱۲/۰۴

توهین یک مرد در قزوین به یزدی ها در اینستاگرام/ بازداشت شد

توهین یک مرد در قزوین به یزدی ها در اینستاگرام/ بازداشت شد
توهین کننده به مردم یزد در قزوین شناسایی شد. رئیس پلیس فتا استان قزوین از شناسایی عامل تهدید و اهانت به مردم استان یزد، در کمتر از 48 ساعت در قزوین خبر داد.
۱۳:۱۹
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
به گزارش آفتاب نیوز،

سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در اواخر هفته گذشته در‌پی انتشار کلیپ اهانت و تهدید به مردم استان یزد توسط شخصی که خود را ساکن استان قزوین معرفی کرده بود، با پیگیری دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد شخصی میانسال با ضبط و انتشار ویدیو در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، مردم استان یزد را مورد تهدید و اهانت قرار داده که کلیپ مذکور به سرعت در فضای مجازی منتشر و موجب تشویش اذهان عمومی شد و واکنش هایی را نیز در این فضا بدنبال داشت.

سرهنگ فرهودی افزود: با توجه به بازتابی که انتشار این کلیپ در اینستاگرام داشت، پلیس فتا با تمام ظرفیت در جهت شناسایی عامل تهیه و انتشار کلیپ اقدام نمود و در کمتر از 48 ساعت ضمن شناسایی متهم ،وی را جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی کرد.

این مقام انتظامی به کلیه کاربران فضای مجازی هشدار داد: هرگونه اعلام نظر و انتشار دیدگاه شخصی در خصوص اقوام، قومیت‌ها و اقشار مختلف کشور، در فضای مجازی ممکن است موجب ایجاد کینه و کدورت در این فضا شده و تبعات بدی برای افراد داشته باشند که در این رابطه کاربران سعی کنند از اظهار نظرهای عجولانه و نادرست نسبت به دیگران خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطرنشان کرد: پلیس فتا به صورت روزانه به جهت اشرافیت بر فضای مجازی این فضا را مورد رصد قرار داده و چنانچه جرمی در این فضا واقع شود، پلیس فتا با نهایت اقتدار با مجرمان برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز در صورت برخورد با جرایم سایبری می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

Error Report
برچسب‌ها:
پلیس فتا توهین
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
قزوین رفتی برای چی؟
Answer
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
ماایرانیان همه یک تباریم و یک گذشته داشتیم و یک آینده مشترک هم خواهیم داشت.من بنوبه ی خودم لرم بلوچم کردم آذریم مازنی ام تالشی ام گیلکی ام اوستیایی ام تاجیکم ارمنی ام.برای من ایرانی بودن یعنی متعلق به تمام قوم ایرانی.هر زمان که برای هر گوشه میهنم رخدادی بیفتد من متعلق به همان گوشه ی میهنم هستم.پس باور داشته باشیم کسانی که توهین به یک خانواده ی ایرانی میکنند ایرانی نیستن بلکه مزدورن که میخواهند بین خانواده ی ایرانی شکاف و تفرقه بیندازن.پاینده ایران و ایرانی
Answer
علی محمد محبوب
Germany
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
سلام، چاکر تمام بچه های با مرام قزوین، کامنت ها رو خوندم نظر لطفتان است، من یزدی هستم، اصلا کلیپ اولی را ندیده بودم، هر دو کلیپ رو با هم دیدم، اندازه ای که نه بنزین دارم و نه مرخصی، وگرنه میومدم قزوین پیش این آقا، نه برای دعوا، برای اینکه در آغوشش بگیرم و بوسش کنم، هرچند که کرونا دست و بال ما را بسته، همان طور که میگه شنیده، نه اینکه دیده باشه، اگر تاریخچه یزد رو بخوانید از زمان یزدگردسوم هنوز قبل تر شهری بوده که در مسیر جاده ابریشم قرار داشته، بجز اقوام مختلف ایرانی، هموطنانی با ادیان مختلف هم در یزد از قدیم و ایام با هم زندگی می‌کردند و تجارت تا الان، و بخاطر قیمت پایین هزینه‌های پزشکی و درمانی شهری مهمانپذیر تر و توریستی تر شده و به همین خاطر یه سری مشکلاتی برای مردم بومی پیش آورده
(صف های شلوغ نانوایی، نوبت های یک هفته‌ای الی یک ماهه پزشکی، کمبود تخت بیمارستان، ترافیک زیاد، دزدی و بزهکاری، بالا رفتن قیمت بیخود زمین و اجاره و....هزاران مورد دیگه .) اما بنده به شخصه ندیدم که به کسی جسارتی بشه، حتی اگر دیدن که پلاک غریبه ای هست و مسافر خیلی بیش از بیش هم بهش احترام می‌گذارند و در هر زمینه ای حاضر به کمک هستند، خود من مسافرکش خارج از شهر بودم قبل از کرونا و اکثریت شهرهای ایران رو رفتم، خدایی تا حالا هیچ برخورد ناراحت کننده ای در هیچ کجای ایران ندیدم، ماشالا هزار ماشالا همه مردم سرزمینم خونگرم و مهمان نواز و مهربان هستند، برای همه هموطنان عزیز آرزوی موفقیت و شادی و سلامتی میکنم
Answer
معین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
من ساکن قزوین و راننده برون شهری هستم مردم یزد بسیار مهمان نواز و شریف هستند انشاالله بعد از پایان کرونا یه سفر به شهر یزد بروید و مشاهد کنید چقدر مردمانی با فرهنگ و مهربان و مهمان نواز هستند .
Answer
sh
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام من یزدی هستم و خیلی ناراحت شدم از این بابت ک چیزی ک این اقا گفته خیلی ناراحت شدم بخصوص اینکه باعث تحریک مردم بد نشون دادن مردم یزد هست ولی خب هر کسی اشتباه میکنه و من و مردم یزد می‌بخشیم⁦:,-)⁩
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
از کجا معلوم دشمنان این آب و خاک شاید خواستند ایشون را تحریک کنند تا بین استانهای کشور اختلاف افکنی کنند و زمینه را برای تجزیه ایران فراهم کنند. اما زهی خیال باطل همه ایرانیان باهم هستند همه جای ایران سرای من است
Answer
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
توهین به هر شخصی مردود هست ولی کاش همونقدر که دوست داریم به ما احترام بذارن خودمون هم به دیگران احترام میذاشتیم.
Answer
رضا اهل یزد
United States of America
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام به همه ایرانیهای عزیز واستان قزوین .ما یزدیها همه ایران را دوس داریم و به همه احترام میزاریم این اقا هم امکان داره یک حرفی از یکی شنیده باشه واین حرف رو تو مجازی پخش کرده .ما یزدیها هیچ وقت مهمان از شهر و خونه بیرون نمیکنیم خودمون میریم بیرون تا مهمان در ارامش کامل باشه
Answer
خسته از زمانه علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام توهین به هر شخص یا قومی مردود است ایا از ایشان پرسیدن چرا .....شاید در حقش جفا شده
Answer
حسینی از قزوین
United States of America
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
عاشقانه مداحی های یزدی ها رو دوست دارم
عاشق راغب هستم .... واقعاً مظلوم تر از یزدی ها داریم
من معذرت می‌خواهم...
Answer
اکبر قزوینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
من خودم پدرم قزوینه مادرم هم یزدی یزد و یزدی و تو رگی میخام قلبن میگم این و یزدی هایی ک تو قزوین زندگی میکنند حالا ب هر دلیلی تو قزوین خیلی احترام براشون قائلن خوب و بد تو همه شهر ها هست انسان جایزلخطاست گاهی باید بزرگی کرد و بخشید و نادیده گرفت و فراموش کرد....و من میبخشم
Answer
علی کریمی اززارچ استان یزد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام
ازهمه مردم ایران مقتدربخاطراینکه ازمردم یزد به حق تعریف وتمجیدکردندمتشکرم ولازم است بگویم نه تنها یزدبلکه تمام مردم ایران هرکس به هریک از استان‌های کشورعزیزمان سفرکنندبدون درنظر گرفتن قوم نژاد قبیله باهرلهجه زبانی احترام می‌گذارند بی شک همه خواهان مسافران بیشتر به شهرواستان خودشان میباشندواین همشهری عزیزقزوینی هم اشتباه متوجه شده وخواهان آزادی اوهستیم ماهمه ایرانی وپشتیبان خاک ونظام جمهوری اسلامی ایران به هبری مقام معظم رهبری بودیم وخواهیم بودوالسلام ازطرف مردم شریف استان یزد
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
فکر نمی کنم کسی که به یزدی های عزیز توهین کرده اصلا قزوینی باشد چون خود من در مدت چهل واندی سال که در قزوین زندگی کرده ام انها را مردمی بافرهنگ و مودب دیده ام
Answer
فهیمه السادات
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
والا من خودم یزدی هستم سی ساله که تو یزد زندگی میکنم ولی هنوز هیچ وقت بدی از همشهریام ندیدم درسته که توی همه شهری ادم خوب و بد پیدا میشه ولی تعریف از یزد نباشه اکثرا مردمان خوب وباایمان و شریفی هستن و در مهمان نوازی حرف اول و میزنن الان هم اگر حرفی چیزی گفتن فقط بخاطر کرونا بوده که با رفت و امد شهری شیوع پیدا نکنه وگرنه بعد از تمام شدن کرونا من به عنوان یک شهروند یزدی در خدمت تمام هموطنان عزیزم هستم و قدمتون روی چشمام هروقت دوست داشتین تشریف بیارین
Answer
Anonymous
Australia
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
بهتون بگم در ایران من از یزدیها و ارومیه ایها بدی ندیدم
Answer
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام و درود بر مردم شریف قزوین و یزد
قوم گرایی خوشبختانه رفته و رفته کمرنگ و کمرنگ تر میشه،ماهمه یک ملتیم با هر زبان و فرهنگ و...
درود بر آنسان و انسانیت
Answer
جمیله
United Arab Emirates
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
این بنده خدا مریضه قرص میخوره ومشکل اعصاب و روان داره، یزدیها خودتون ببخشید حلال کنید
Answer
امیر
United States of America
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
من یزدی هستم و این مرد را می بخشم
Answer
داداشی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
مردم یزد انسان های سخت کوش مهمان نواز وخونگرمی هستند
Answer
علی رسولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
یزدیها انسانهای فوق‌العاده شریفی هستند وهرکه به مردم شریف یزد توهین کرده است در واقع هویت وفرهنگ خودش رو نشان داده است شاید آن شخص ساکن قزوین باشد اما بعید می‌دانم قزوینی باشد به هر حال من احترام زیادی برای مردم یزد قائل هستم ودوستان یزدی نجیبی هم دارم
Answer
علی رسولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
یزدیها انسانهای فوق‌العاده شریفی هستند وهرکه به مردم شریف یزد توهین کرده در واقع هویت وفرهنگ خودش رو نشان داده شایدآن شخص ساکن قزوین باشد اما بعید می‌دانم قزوینی باشد اما من شخصا برای مردم یزد احترام زیادی قائل هستم ودوستان یزدی بسیار نجیبی هم دارم.
علی رسولی از قزوین
Answer
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
من قزوینی هستم. در قزوین اهالی یزد اکثرا به شغل کشاورزی مشغولند و مردم زحمتکشی هستند.
Answer
یه فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
من هم قزوینی هستم از شما یزدی های عزیز معذرت میخوام
Answer
طاهر چراغی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
ما کلیپ مذکور را ندیدیم ولی مردم قزوین و یزد در تعریف و تمجید از ایمان و حسن خلق و خیلی حسنات دیگر مشترکند. اشتباه شخص با هر غرضی نباید به پای مردم استان قزوین بازتاب پیدا کند.
Answer
خسته از گرونی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
مردم یزد جز شریف ترین و حق گو ترین مردم ایران هستن، اینو خدا شاهده بدون هرگونه غرضی میگم، من از کودکی تو مشهد مغازه اطراف حرم داشتیم و با همه اقوام ایرانی برخورد داشتم، خداوکیلی تو تو ۱۵ سال که اطراف حرم بود یک نفر از شهر یزد نشد از مغازمون دزدی کنه، خیلی دست پاک و زحمت کشن یزدی ها و بعدشم شیرازی ها.
همون اخلاقیات زرتشیان باستان رو مردم این شهر هنوز حفظ کردن.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
ای ‌کاش پلیسا به قوم لرم توجه میکردن .بهاره رهنما به دختر لر توهین کرد ابم از اب تکون نخرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
یزدی ها آدمهای شریف با ایمانی هستند
رزانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
من قزوینیم وکلیپو ندیدم ودوستم ندارم ببینم،اما ازطرف مردم قزوین ازهمه شما یزدیها معذرت میخوام وامیدوارم سازنده ی کلیپم به سزای عملش برسه،میخوام بدونید توی قزوین ازهمه ی شهرهای کشورواقوام ساکن هستن ودرکمال احترام درکنارهم زندگی میکنن.کیه که ندونه یزدیهاآدم های فوق العاده بافرهنگ ودوست داشتنی ای هستن،مردمی اصیل وریشه داروبی حاشیه.دوستتون داریم یزدیهای مهربون شادوسرافراز تاهمیشه تاریخ مانا باشید.
Anonymous
Australia
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
یزدیها ادمهای خوبی هستند
ناشناس
حتما باهاشون برخوردی نداشتید.
محمد
همه جا هم خوب داره هم بد. ات