کد خبر: ۶۹۶۸۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰

افزایش کرونا در شاهرود و میامی/ ۲۴۲ نفر فوت کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از فوت ۲۴۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در شهرستان‌های شاهرود و میامی خبر داد و گفت: در هفته اخیر شاهد افزایش آمار کرونا در منطقه هستیم.
افزایش کرونا در شاهرود و میامی/ ۲۴۲ نفر فوت کردند
آفتاب‌‌نیوز :

رضا چمن شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد افزایش نسبی کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستیم، بیان کرد: افزایش تعداد ورودی مثبت این بیماری در روزها اخیر باعث شد تا شاهرود در رنگ بندی کرونایی به نارنجی تغییر وضعیت دهد.

وی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت هشدار جدی به سر می‌برد، بیان کرد: تا پایان آذرماه با تلاش‌های صورت گرفته شرایط نسبتاً ثابتی در شهرستان پدید آمد اما از دی ماه مجدداً شاهد افزایش نسبی بیماری بودیم و در هفته اخیر نیز این افزایش متأسفانه شدت یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه از بدو شیوع کرونا تا کنون بیش از ۱۵ هزار نفر بیمار کرونایی قطعی در شاهرود و میامی شناسایی شده که از این تعداد بیش از چهار هزار نفر در بیمارستان بستری شدند، ابراز کرد: در یک سال اخیر در شهرستان‌های شاهرود و میامی ۲۴۲ نفر به دلیل کرونای مثبت درگذشتند.

چمن با بیان اینکه افرادی که در یک سال اخیر جان باختند غالباً بیماری زمینه‌ای داشتند و متوسط سن آنان ۷۲ سال بوده است، بیان کرد: نزدیک به یک چهارم فوت شدگان کرونایی استان سمنان متعلق به شهرستان‌های شاهرود و میامی بوده‌اند.

وی خواستار توجه بیشتر مردم به فاصله گذرای اجتماعی، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها، استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی، شستشوی دست‌ها به صورت مکرر و… شد و گفت: با همراهی مردم می‌توان از میزان شیوع ویروس کاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
چطورآمار زیر 100 اعلام میشه فقط دروغ به خوردمردم میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
دقت کنید در یکسال 242 نفر بوده است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین