کد خبر: ۶۹۶۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: شرکت‌ها تا هشت ماه پس از تشکیل مجمع، فرصت واریز سود را به حساب سهام‌داران دارد.
سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

غفور حمیدی اظهار کرد: مجمع شرکت‌های سهام عدالت استان تشکیل شد ولی متاسفانه به حد نصاب نرسید و مقرر شد که پس از ۲۰ اسفندماه دوباره مجمع تشکیل شود.

وی با بیان اینکه واریز سود سهام عدالت تا پایان سال بستگی به واریز شرکت‌ها دارد، افزود: قبلاً شرکت‌ها سود را به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز می‌کرد که این سازمان نیز به ‌صورت متمرکز سود سهام را به حساب مشمولان واریز می‌کرد.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر مقرر شده شرکت‌ها سود سهام را به حساب سهام‌دارانی که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند، واریز کنند و هنوز مشخص نیست که چه زمانی، امسال یا سال بعد، سود سهام عدالت شرکت‌های استانی واریز می‌شود.

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان تصریح کرد: طبق قانون، شرکت‌ها فرصت دارند هشت ماه پس از تشکیل مجمع، سود را به حساب سهام‌داران واریز کنند.

حمیدی یادآور شد: در استان زنجان ۷۹۲ هزار نفر مشمول سهام عدالت هستند که از این تعداد ۴۱۱ هزار نفر روش مستقیم و ۳۸۱ هزار نفر نیز روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۴۱ درصد از این مشمولان که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، روستائیان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند، خاطرنشان کرد: مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند باید اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
وقت گل نی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین