کد خبر: ۶۹۷۰۷۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳

اعضای باند سارقان اماکن در اراک دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت و اعتراف آنها به ۴۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و عمومی در این شهرستان خبر داد.
اعضای باند سارقان اماکن در اراک دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در هفته‌های اخیر با اعلام گزارش‌هایی از چند مورد سرقت از اماکن خصوصی و عمومی در اراک، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس و با بهره گیری از تجهیزات هوشمند پلیس، یکی از اعضای اصلی این باند سرقت شناسایی و در عملیات مأموران پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارق به ۴۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی در اراک با همدستی ۲ نفر دیگر از دوستان خود و یک خریدار اموال مسروقه گفت: در عملیاتی جداگانه همدستان سارق نیز دستگیر شدند.

مفخمی شهرستانی با اشاره به کشف تعدادی از اموال مسروقه از محل فعالیت اعضای این باند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با تأکید بر استفاده از وسایل ایمنی مناسب در حفاظت و حراست از اماکن عمومی و خصوصی از سوی شهروندان افزود: مردم می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد فرصت طلب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین