کد خبر: ۶۹۷۰۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
عباس عبدی به نمایندگان مجلس خبرگان؛

احمدی‌نژاد را نامزد انتخابات ۱۴۰۰ کنید

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به بیانیه مجلس خبرگان رهبری، در توییترش حمایت از کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد را به آنها پیشنهاد کرد.
احمدی‌نژاد را نامزد انتخابات ۱۴۰۰ کنید
آفتاب‌‌نیوز :

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توییترش نوشت:در بیانیه اجلاس خبرگان رهبری، بر ضرورت تشکیل دولت جوان انقلابی و حزب اللهی تاکید شده است.

باید به آقایان یادآوری کرد، چنین دولتی سال ۸۴ و در بالاترین سطح انتظارات شما تشکیل شد. پس همان فرد را نامزد خود کنید تا یک بار دیگر مواهب بی پایان دولت او بهره مند شوید.

محمود احمدی نژاد را نامزد انتخابات ۱۴۰۰ کنید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمدگلکارخوزانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
1
0
باسلام
البته احمدی نژاد 84 و 99 خیلی فرق کرده و دیگر آن رادیکال و بله بله گو اصولگراها نیست.
ایشان عقبه سیاسی نداشت و اگر نه با آن همه حمایت میتوانست 20 در راس قوه مجریه باشد هر چند سیاست نظام حداکثر 8 سال بیشتر نیست و مصداق آن مرحوم آیت اله هاشمی رفسنجانی ( ره)و جناب آقای خاتمی بود و حتی وقتی دیدند آقای خاتمی در سال 88 ممکن است رای کسب و پیروز و مجددا 8 سال در راس قوه مجریه قرار بگیرد خیلی زیرکانه آقای موسوی را تشویق به کاندیدا توری کردند جون عقبه رای بالای آقای خاتمی را داشته و میدانستند احمدی نژاد در دوره دوم با حضور آقای خاتمی و عملکرد سیاسی و اجرائی اش رای نمیآورد و اشتباه محض بود که آقای موسوی وارد شد چون ایشان از قبل سال 88 تا اوایل سال 88 مرتب اعلام میرد که قصد ورود به ریاست جمهوری نبود و این حرکت اشتباه ایشان همه را آچمز و......... کرد واگر با آمدن آقای خاتمی ایشان موفق و این همه خسارت معنوی و مادی در داخل و خارج از کشور به میهن اسلامی وارد نمی شد!! و با این حرکت حتی تابو ریاست جمهوری برای حداقل دو دوره شکسته میشد .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
احمدی نژاد تنها کسی است که در شرایط فعلی میتونه مردم را پای صندوق های رای بکشاند.اگه تایید صلاحیت بشه مشارکت 80 درصدی مردم در انتخابات حتمی است. فقط کافی است بگه یارانه را با نرخ روز دلار میدم. تصور کن .به هر نفر ماهانه 15 دلار یارانه بده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین