کد خبر: ۶۹۷۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

چمران: رئیسی بیاید، قالیباف حذف می شود /نمی دانم برنامه پایداری ها چیست

یک فعال سیاسی اصولگرا در رابطه با اجماع اصولگرایان در ۱۴۰۰ گفت: من فکر نمی کنم وحدت صددرصدی صورت بپذیرد ولی هر چه بیشتر بهتر و نتیجه بهتر خواهد بود.
چمران: رئیسی بیاید، قالیباف حذف می شود /نمی دانم برنامه پایداری ها چیست
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با نحوه اجماع اصولگرایان در ۱۴۰۰ و اختلافات مطروحه در این باره، گفت: جامعتین برای ریاست جمهوری لیست نمی دهد؛ همچنین نه روحانیت مبارز و نه جامعه حوزه علمیه و جامعه مدرسین مستقلا لیستی نمی دهند و تا به حال چنین نکرده اند و کسی را معرفی نمی کنند شاید با کسی اعلام موافقت کنند ولی اینطور نیست که بخواهند شخصی را معرفی کنند.

او افزود: بنابراین شورای ائتلاف کار خود را بعد از انتخابات مجلس شروع کرد و امروز هم با سرعت جلو می رود چون زمان کوتاه است. جامعه روحانیت مبارز نیز می خواهد در این زمینه کمک کند و اختلافی در میان نیست جامعه روحانیت مبارز به صورت مستقل و مستقیم بنا ندارد کسی را معرفی کند و یا برای شورای شهر لیستی بدهد.

چمران تاکید کرد: جامعه روحانیت مبارز تا اینجا به این موارد ورود نکرده است ولی قرار بود همکاری داشته باشد که شورای وحدت شکل گرفت و امروز برای رسیدن به ارتباطی نزدیک، گفتگوهایی در جریان است.

او تصریح کرد: آنچه که شورای ائتلاف در انتخابات مجلس و انتخابات قبلی ریاست جمهوری کرد تلاشی بود تا با نظر خود مردم به نتیجه برسند. حدود ۶۰۰ تا ۱۷۰۰ نفری از استان ها جمع شدند کسانی که قبلا مسئولیت های سیاسی داشتند آمدند و با نظر سنجی ها می خواستند به نتیجه واحدی برسند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: ممکن است که با آمدن رییسی اصولگرایان به وحدت برسند و قالیباف حذف شود ولی با آمدن قالیباف چنین اتفاقی نیفتد ولی باید دید چه کسی در این مرحله بیشترین رای را می آورد که این ها ساز و کاری دارد و گمانه زنی فایده ندارد، سازوکار پیش می رود و به هر کدام رسیدند کار انجام می شود.

او در پایان گفت: من فکر نمی کنم وحدت صددرصدی صورت بپذیرد ولی هر چه بیشتر بهتر و نتیجه بهتر خواهد بود. من نمی دانم برنامه پایداری ها چیست و صحبتی در این زمینه ارائه نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین