کد خبر: ۶۹۷۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

بازگشت دوباره کیانی به تراکتور

مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان با مسئولان باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور به توافق رسید تا پس از ۳ فصل دوری از این تیم دوباره به جمع قرمزهای تبریز بپیوندد.
بازگشت دوباره کیانی به تراکتور
آفتاب‌‌نیوز :

سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، ضمن تایید این خبر، افزود: کیانی راس ساعت ۱۰ شب گذشته به تبریز آمد و صحبت های نهایی با او برای پوشیدن دوباره پیراهن تراکتور در نیم فصل دوم به انجام رسید که اگر اتفاق خاصی روی ندهد تا ساعاتی دیگر قرارداد او منعقد خواهد شد.

حسن آذرنیا اظهار داشت: تمامی نقل و انتقالات تیم تراکتور در نیم فصل دوم با نظر و تایید نهایی رسول خطیبی به انجام می رسد و هر گونه تصمیم گیری برای جدایی نفرات و یا جذب بازیکنان جدید با نظر و خواست وی صورت می گیرد.

وی از کیانی به عنوان یکی از هافبک های موثر لیگ برتر یاد کرد که سال ها سابقه بازی در تراکتور را دارد.

به گزارش ایرنا، مهدی کیانی ۳۴ ساله از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۷ در تیم تراکتور توپ زد که با تغییرات ساختاری و مدیریتی باشگاه که به بخش خصوصی واگذار شد و بروز اختلاف با مالک جدید، وی از ترکتور جدا شد و به تیم سپاهان پیوست.

کیانی از معدود بازیکنان تیم فوتبال تراکتور است که سابقه ۱۰ سال بازی در این تیم پرهوادار را دارد و از محبوبیت ویژه ای بین هواداران این تیم برخوردار است.

وی به جز تراکتور و سپاهان سابقه پوشیدن پیراهن گسترش فولاد در نیم فصل ۱۳۹۴ و ۹۵ را در دارد و در رده های پایه تیم سایپا نیز بازی کرده است.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز همچنین درباره وضعیت میثم تیموری و قصد جدایی وی نیز گفت: این بازیکن هم اکنون در تمرینات تراکتور شرکت دارد و کادر فنی هیچ نظری درباره امکان جدایی او ارایه نکرده است.

آذرنیا ادامه داد: چندی قبل باشگاه استقلال درخواستی برای جذب این بازیکن خط دفاعی به باشگاه تراکتور ارسال کرد که با مخالفت باشگاه مواجه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین