کد خبر: ۶۹۷۳۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
تلاش آمریکا برای انتقاد از ایران در جلسه آتی شورای حکام آژانس اتمی

سند پیشنهادی آمریکا علیه ایران

آمریکا به دنبال جلب حمایت کشورها برای انتقاد از ایران بر سر تشدید برنامه هسته‌ای‌اش در جلسه آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
سند پیشنهادی آمریکا علیه ایران
آفتاب‌‌نیوز :

آمریکا قرار است در جلسه آتی شورای حکام آژانس اتمی که در وین برگزار خواهد شد، حمایت دیگر کشورها برای انتقاد از ایران بابت تشدید برنامه هسته‌ایش را جلب کند.

به گزارش بلومبرگ، دیپلمات‌های آمریکا روز پنج‌شنبه سندی را توزیع کردند که شکایت‌های آمریکا از ایران در آن فهرست شده بود و از ایران می‌خواست که همکاری کاملی با بازرسان آژانس اتمی داشته باشد.

این سند پیشنهادی «نگرانی عظیمی را نسبت به یافته‌های آژانس اتمی» و «نگرانی آژانس اتمی نسبت به همکاری ایران» را ابراز می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا حاضر به اظهار نظر در این باره نشد.

دو مقام اروپایی تایید کرده‌اند که این سند را دریافت کرده و در حال خواندن محتوای آن هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
1
بهترین روش این است که چون بایدن تازه امده و ما نباید بایدن را به خاطر خطاهای ترامپ کتک بزنیم مثلا حدود یک ماه همه اقدامات هسته ای را زیر نظر اژانس متوقف کنیم تا ببییم بایدن چگونه شروع میکند ما انتظاربیهوده از بایدن داریم و او میگوید من که ترامپ نیستم چرا با امدن من فعالیت های هسته ای را افزایش دادید ؟ انتظار دارید با رفتار منفی من را به رفتار مثبت بکشانید ؟ این بی احترامی به من است که تازه امده ام و راست میگوید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین