کد خبر: ۶۹۷۶۸۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

قاتل خاموش جان زن ۳۸ ساله را در کالپوش میامی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان میامی گفت: گاز گرفتگی در بخش کالپوش این شهرستان جان زن ۳۸ ساله ای را گرفت.
قاتل خاموش جان زن ۳۸ ساله را در کالپوش میامی گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین عجم عصر شنبه به رسانه ها، اعلام کرد: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز شنبه یک فقره گاز گرفتگی در روستای باغچه از توابع بخش کالپوش میامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی به اعزام بی ‌وقفه مأموران انتظامی میامی اشاره کرد و گفت: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد زن و شوهری به دلیل نامعلوم در منزل مسکونی خود دچار گازگرفتگی شده اند.

عجم از مرگ زن ۳۸ ساله در این واقعه خبر داد و گفت: مرد خانواده که در این اتفاق مسموم شده بود توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی گفت: رعایت اصول و نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز از مهم‌ترین و ضروری ترین اقدام‌های شهروندان در این راستاست.

به گزارش ایرنا، گاز مونوکسیدکربن بی‌ رنگ و بی ‌بو بوده که بر اثر احتراق ناقص سوخت هنگام روشن بودن وسایل گازی از جمله بخاری، آبگرمکن، شومینه و اجاق‌گاز تولید شده و به علت سیستم تهویه نامناسب (دودکش) و بسته بودن محیط، ایجاد مسمومیت می کند.

سردرد مبهم، ضعف عضلانی و سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ، تنگی نفس، گیجی و خواب آلودگی، تاری دید، تشنج و کاهش سطح هوشیاری و تنفس سخت و تند ازجمله علایم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین