کد خبر: ۶۹۷۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

سایت پرتغالی: طارمی عملکرد خوبش را لکه‌دار کرد

یک سایت پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی با از دست دادن دو موقعیت خوب گلزنی در دیدار با اسپورتینگ، عملکرد بسیار خوب خود را لکه دار کرد.
سایت پرتغالی: طارمی عملکرد خوبش را لکه‌دار کرد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته بیست و یکم لیگ پرتغال در دیداری حساس به مصاف تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و یکی از نفرات تاثیرگذار بازی بود اما در گلزنی موفق عمل نکرد. این در حالی است که طارمی دو موقعیت خوب گلزنی هم به دست آورد اما ضربات نهایی را با دقت نزد و این فرصت‌ها از دست رفت.

در پایان این بازی، سایت «گل پوینت» پرتغال اقدام به ارزیابی عملکرد بازیکنان درون زمین پرداخت و «ژسوس کرونا» بازیکن تیم پورتو را با ۷.۶ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کرد.

طارمی از این سایت نمره متوسط ۵.۲ را دریافت کرد. «گل پوینت» درباره طارمی نوشت: «بازیکن ایرانی همه چیز داشت تا چهره نخست بازی امروز باشد اما با از دست دادن دو موقعیت آشکار گلزنی، عملکرد بسیار خوب خود را لکه دار کرد؛ یکی که همچنان هواداران پورتو را گیج خواهد کرد.»

طبق اعلام این سایت، طارمی دو شوت داشته که یکی از آنها در چارچوب بوده است. او چهار پاس داده و ۱۱ کار با توپ در محوطه جریمه اسپورتینگ داشته است. طارمی از ۱۲ دوئل هوایی در هفت دوئل پیروز بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین