کد خبر: ۶۹۷۸۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد؛

هشدار ایران به آژانس درباره قطعنامه احتمالی شورای حکام آژانس

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: در صورتی که در شورای حکام آژانس قطعنامه ای علیه ایران صادر شود واکنش مناسبی نشان خواهیم داد.
هشدار ایران به آژانس درباره قطعنامه احتمالی شورای حکام آژانس
آفتاب‌‌نیوز :

علی اکبر صالحی در حاشیه نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در صورتی که شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی نسبت به اقدام ایران مبنی بر توقف پروتکل الحاقی قطعنامه‌ای علیه کشورمان صادر کنند، ایران واکنش مناسبی را خواهد داشت و در این راستا نامه‌ای هم ارسال شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی در توضیح پیوست بیانیه توافق سازمان با آژانس درباره توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی طبق قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، گفت: پیوست این بیانیه محرمانه است، شروط خاصی در این زمینه نیامده و بنا بر اطلاعات دقیقی که درباره فهرست تاسیسات و دوربین های نظارتی در این پیوست ذکر شده و به دلیل ملاحظات حفاظتی و ضرورت پنهان ماندن مکان تاسیسات کلیدی ایران، این پیوست محرمانه خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
محمدگلکارخوزانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
2
باسلام
آقای بایدن خلاف آقای ترامپ دنبال اجماع سازی علیه جمهوری اسلامی ایران با سه کشور انگلستان .فرانسه و آلمان برای این کار اول لابی کرد و احتمالا به اتفاق نظر همان کارهای دوره اول آوباما را انجام نمایند و احتمالا نظر روسیه و چین هم تامین کنند و ممکن است چین و روسیه با آمریکا سر موضوع هسته ی و موشک ها بده و بستان داشته باشند.ظاهرا اول باید جو داخل کشور را وجود تند روها و کاسبان تحریم آرام کرد و بعد از آن با خیالی آسوده و یک برنامه مدون مثل سال 1392 تا 1394بدون تنش و سر صدا در مجلس وارد کارزار سیاست خارجی شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
1
شک نکنید اتفاقی نخواهد افتاد تحریمها ادامه دارد و خواهد داشت فرق هم نخواهد کرد که چه کسی در امریکا ریس جمهور شود و همگان خوب میدانید این همه بگیر و ببند و جنگ در خاورمیانه باید باشد تا اقتصاد گروهی در ینگ دنیا بچرخد
شما هم اگر سیاستمدار باشید حتما به نوبت کشورهای خاور میانه را با هم در گیر میکنید چون انها زمینه در گیری را از قبل برای هم دارند
پاسخ ها
mehriran
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
کاربر گرامی شما که میگید تحریم ها همیشه پابرجاست و فرقی ندارد چه کسی ریس جمهور آمریکا باشد لطفا محض رضای خدا بیایید ریشه یابی کنیم اصلا چرا ایران 42 ساله که داره تحریم میشه . ی سوال چرا ایران و یکی و دو کشور ذیگه تحریم می شه ؟
کیو مرث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
1
اتحادیه متخصص های ترحیم :
اگر قرار باشد برای ترحیم تحریم , سخنران دعوت کنند ,
بزودی ترحیم محورها استقبال میکنند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین